printlogo


شکر قاچاق کام قاچاقچیان را تلخ کرد!


​​​​​​​جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از‌کشف 24 تن شکر قاچاق در شیروان خبر داد و گفت: ارزش این مقدار شکر 6 میلیارد و 500میلیون ریال برآورد شده است.  به گزارش قدس، سرهنگ محمد غلامی با اعلام جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام اقدامات اطلاعاتی، مأموران انتظامی شهرستان شیروان یک انبار بدون مجوز که مقدار زیادی شکر قاچاق در آن نگهداری می‌شد، شناسایی و اقدامات انتظامی را در این راستا آغاز کردند. وی با اشاره به اینکه مأموران با‌هماهنگی‌های به عمل آمده در بازرسی از این انبار 24 تن شکر قاچاق و بدون مجوز را کشف و ضبط کردند، افزود: ارزش این مقدار شکر قاچاق بیش از 5/6 میلیارد ریال برآورد شده است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در روند رسیدگی به پرونده، یک نفر دستگیر که در نهایت پس از تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهر شیروان معرفی شد، تصریح کرد: کالای مکشوفه نیز به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.
جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه پدیده شوم قاچاق نه تنها به اقتصاد جامعه بلکه به سلامت و امنیت مردم نیز ضربه می‌زند، از شهروندان خواست ضمن همکاری مستمر با پلیس، هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را برای انجام اقدامات قانونی بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.