printlogo


خراسان شمالی
استیضاح شهردار بجنورد در دستور کار شورای شهر
عضو شورای شهر بجنورد با انتقاد از ادامه فعالیت شهردار این شهر از جمع‌بندی نهایی برای تعیین تکلیف و استیضاح شهردار با هدف تسریع در خدمت‌رسانی به مردم خبر داد.


اعظم‌السادات افشین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: نبود اولویت‌بندی در هزینه‌کرد، هزینه‌تراشی بی‌مورد برای نظام و ناتوانی در پیگیری امور شهری، بخشی از علل برکناری شهردار بجنورد است‌.
عضو شورای اسلامی شهر بجنورد تصریح کرد: متأسفانه بروز برخی ناهماهنگی‌ها بین اعضای شورای شهر منجر به ادامه فعالیت شهردار شده و این در حالی است که بیشتر اعضا به عملکرد وی انتقادهای جدی دارند.  وی در ادامه افزود: عدم همراهی مورد انتظار شهردار بجنورد با سیاست‌های تحولی و فسادستیزانه شورای اسلامی دوره ششم، نقطه اشتراک منتخبان مردم در استیضاح شهردار است.
افشین‌فر با اشاره به اینکه مخاطب اصلی انتقادها از ادامه روند فعلی و حضور شهردار، مجموعه شورای شهر بجنورد است، خاطر نشان کرد: خط‌قرمز منتخبان مردم در شورای شهر، خدمت‌رسانی حداکثری به مردم است و هر مانعی در تحقق این امر باید بدون کوچک‌ترین ملاحظه‌ای کنار زده شود. اقناع نشدن اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد از طرح سؤالات مطروحه، نشان‌دهنده ناتوانی و ضعف‌های آشکار شهردار بجنورد است.