printlogo


امید نورافکن در گفت‌وگو با قدس:
آخر فصل درباره تیم جدیدم تصمیم می‌گیرم
امید نورافکن در جریان بازی سپاهان و استقلال نمایش فوق‌العاده‌ای داشت. او یک بار توپ را به تیر دروازه استقلال کوبید و بار دیگر با شوتی فریبنده و البته با کمک دروازه‌بان استقلال موفق به گشودن دروازه‌ تیم سابقش شد. حالا موضوع بازگشت او به پرسپولیس داغ‌تر ازهر زمان دیگری دنبال شود.


​​​​​​​نورافکن پس از بازی با استقلال منکر هرگونه مذاکره با پرسپولیس شده است. با این حال خبرهای دقیق‌تر درباره نورافکن نشان از مذاکراتی دارد که به طور مخفیانه میان این بازیکن و باشگاه پرسپولیس انجام شده و هیچ بعید نیست فصل بعد شاهد بزرگ‌ترین نقل و انتقالات لیگ برتر باشیم و نورافکن به باشگاه پرسپولیس ملحق شود. درهمین زمینه گفت‌وگوی کوتاهی با چهره درخشان باشگاه سپاهان داشتیم. نورافکن که ترجیح می‌دهد نسبت به دوران جوانی کمتر در رسانه‌ها صحبت کند درباره اینکه چه تصمیمی درباره آینده کاری‌اش در سپاهان خواهد گرفت این توضیحات را به قدس داد: «من الان در قرارداد با باشگاه سپاهان هستم. باید بگویم روزهای بسیاری خوبی را در اصفهان پشت سر گذاشتم و از زندگی در این شهر بسیار راضی هستم و شرایط باشگاه هم بسیار خوب است. جو بسیار خوبی در سپاهان حاکم است و من از بازی برای این تیم خوشحالم. فصل جاری برای ما بهتر از فصل گذشته در حال گذر است و پیروزی مقابل استقلال به ما کمک می‌کند تا در ادامه لیگ به قهرمانی امیدوارتر شویم. 
درباره اینکه چه تصمیمی برای آینده خواهم گرفت صادقانه بگویم که باید تا پایان فصل صبر کنیم. نه می‌خواهم بگویم که در سپاهان می‌مانم و نه اینکه از این تیم می‌روم. سعی می‌کنم همه جوانب را در نظر بگیرم و بهترین تصمیم را اتخاذ کنم. به امید خدا بهترین‌ها برای من اتفاق بیفتد».

خبرنگار: حمیدرضاعرب