printlogo


تذکر دو عضو شورای اسلامی شهر مشهد به شهردار
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس درخصوص ارائه ندادن گزارش پیشرفت پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام، به شهردار تذکر داد.


​​​​​​​به گزارش قدس آنلاین، حمید ضمیری در شصت و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با تذکر به شهردار مشهد، اظهار کرد: با وجود چهار مکاتبه با شهردار مشهد درخصوص ارائه گزارش پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام، با دست‌کم مبلغ قرارداد ۱۰۰میلیارد ریال، شاهد پاسخگو نبودن کامل شهرداری به مکاتبات شورای اسلامی شهر و ارسال ناقص اطلاعات هستیم.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: بر همین اساس، به استناد ماده ۶۷ آیین‌نامه داخلی شورای شهر، مراتب تذکر خود را به عملکرد شهردار مشهد اعلام می‌دارم و تقاضا داریم اقدامات مقتضی قانونی در این زمینه صورت گیرد.
همچنین کریمدادی، یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد طی تذکری در خصوص تصفیه‌خانه سپتاژ اظهار کرد: با توجه به اینکه روزانه ۲۰۰ تانکر مخصوص آب‌های فاضلاب از سطح شهر جمع‌آوری و به رودخانه کشف‌رود منتقل می‌شود، ساخت تصفیه‌خانه سپتاژ با مساحت حدود 8هکتار به عنوان گامی مهم در احیای کشف‌رود با بیش از ۷۴ میلیارد تومان در محل میامی آغاز و متأسفانه در برنامه‌ریزی انجام شده پروژه عقب است.
وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ تنها ۵۱/۵ درصد از اعتبار جذب و در سال جاری تنها 2 درصد پیشرفت فیزیکی گزارش شده است. از شهردار تقاضا داریم به صورت ویژه به این موضوع رسیدگی کند.