printlogo


ستارگان ورزش


  دیدیه دشان 

 سرمربی تیم ملی فرانسه می‌گوید جام جهانی مختص به کیلیان امباپه است. «کیلیان حالا مدتی است در جمع بهترین بازیکنان دنیاست و اعتماد به نفس بسیار بالایی پیدا کرده است».

  جمال موسیالا 
 ستاره آلمان، می‌گوید مقایسه او با لیونل مسی کار را برایش دشوار می‌کند.« او در تمام طول دوران فوتبالش در بهترین سطح ممکن بازی کرده است».

  روبرت لواندوفسکی 
 ستاره لهستان معتقد است شکست آرژانتین کار را برای این تیم سخت کرد.« « حالا ما بی‌صبرانه منتظر بازی بعدی برابر عربستان هستیم که بسیار مهم خواهد بود».

  هری کین 
ممکن است کاپیتان انگلیس که با تکل پورعلی گنجی در دقیقه 48 بازی با ایران مصدوم شد، دیدار روز جمعه برابر آمریکا را از دست بدهد.

  لوکاس هرناندز 
 مدافع تیم ملی فرانسه، به دلیل پارگی رباط صلیبی ادامه جام جهانی 2022 را از دست داد.« این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده و ادامه فصل را از دست داد».

  یاسر الشهرانی 
انتشار تصاویر جدید از بازیکن عربستانی نشان می دهد او از ناحیه فک و استخوان‌های صورت دچار شکستگی شده است. یاسر به دلیل خونریزی داخلی به جراحی سریع نیاز دارد.

  نادال 
نفر شماره 2 تنیس حرفه‌ای مردان جهان نوشت:« برخی تیم‌ها همانند آرژانتین، اسپانیا، فرانسه برتری جزئی نسبت به سایر تیم‌ها دارند. به عنوان یک اسپانیایی به تیم ملی کشورم ایمان دارم».