printlogo


ستارگان ورزش


​​​​​​​  مدیسون

ستاره تیم ملی انگلیس در تمرین این تیم شرکت نکرد تا ابهامات درباره حضورش در دیدار مقابل ایران بیشتر بشود. مدیسون با مصدومیت در آخرین دیدار لسترسیتی دست و پنجه نرم می‌کند.

  خوزه گایا 
مدافع چپ 27 ساله که احتمال می‌رفت یار ثابت اسپانیا در جام جهانی  باشد، مجبور به ترک اردو شد. گایا از ناحیه مچ پا دچار مشکل جدی شده است.

  سباستین سوسا 
دروازه‌بان تیم ملی اروگوئه که در قطر بود خبر غم انگیزی دریافت کرد و متوجه فوت مادرش شد و به همین خاطر اردوی تیم ملی کشورش را موقتاً ترک کرد.

  بنزما
مراسم گلوب ساکر برای معرفی بهترین‌‌های دنیا در دبی برگزار می‌ شود و امسال در نهایت نام بنزما به عنوان بهترین بازیکن سال معرفی شد تا جایزه گلوب ساکر را بگیرد.

  اولی هونس
اسطوره آلمانی‌ها ضمن محکوم کردن فیفا به داشتن یک ساختار مافیایی گفت: فیفا بدون شک باید کنار زده شود. سال‌هاست که یک گروه مافیا همه چیز را رد و بدل کردند.

  اولیویه ژیرو
 ستاره ملی‌پوش فرانسوی، با انتشار عکس‌هایی از اتاق خود در هتلی که در قطر برایش تدارک دیده شده از امکانات قطری‌ها ابراز شگفتی و تشکر کرد.« عجب هتلی، مرسی قطر».

  کریم انصاری فرد
مهاجم تیم‌ملی می‌گوید: «تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی‌داریم و می‌خواهیم اتفاقی تاریخی را رقم بزنیم. ما همیشه برای مردممان بازی کردیم و دیگرهیچ».