printlogo


فرماندار مشهد خبر داد
تخصیص ۶۲ درصد اعتبارات طرح تحول حاشیه شهر مشهد
فرماندار مشهد با اشاره به پروژه‌های طرح تحول حاشیه شهر مشهد گفت: جمع کل اعتبارات مورد نیاز شهرداری مشهد برای این طرح ۳۷هزار و ۷۱۵ میلیارد ریال است که از این میزان تا پایان آبان ‌ماه ۲۳ هزار و ۷۱۲ میلیارد ریال معادل ۶۲درصد تخصیص یافته است.


به گزارش قدس آنلاین، محسن داوری در نشست شورای اداری شهرستان مشهد افزود: مسئولان وظیفه دارند وضعیت حوزه‌های خود را کاملاً رصد کنند. قرار نیست ابزار دشمن برای رسیدن به خواسته‌هایش شویم. دشمن می‌خواهد با سناریوهای مختلف به حوزه‌هایی که وابسته به حاکمیت است، خدشه وارد کند. بنابراین اعتصاب، نارضایتی تراشی و تحریک مردم، خط‌کاری دشمن است. فرماندار مشهد بیان کرد: همه سازمان‌ها و نهادهایی که با محوریت پروژه‌های حاشیه شهر مشهد تفاهم‌نامه یا توافق‌نامه‌ای منعقد کرده‌اند، باید در مدت ۲۰ روز گزارش دقیق همه پروژه‌های خود را به دبیرخانه ستاد بازآفرینی حاشیه شهر در فرمانداری ارائه دهند تا پس از دریافت گزارش، وضعیت پروژه‌ها بررسی و گزارش‌ها صحت‌سنجی شوند.
وی اولویت قرار دادن اتمام پروژه‌های بالای ۷۰درصد پیشرفت اجرایی در مشهد را مورد تأکید قرار داد و گفت: برخی از این پروژه‌ها با وجود پیشرفت اجرایی مناسب به دلیل نبود اعتبار متوقف شده‌اند. از این رو باید ضمن اولویت قرار دادن اعتبارات برای پایان این پروژه‌ها، از ظرفیت خیران نیز برای اتمام آن‌ها بهره گرفت.
داوری اضافه کرد: افزون بر اینکه باید ۳۰ درصد از بودجه هر سازمان بر اساس قانون برای حاشیه شهر مشهد هزینه شود، تأمین منابع مالی دیگری هم برای طرح تحول حاشیه شهر مشهد برنامه‌ریزی شده است.