printlogo


حذف هافبک سرخ‌ها برای کسی مهم نبود؟
سرلک از دسترس خارج شد


​​​​​​​نه یحیی گل‌محمدی به خط خوردن میلاد سرلک اعتراض کرد، نه باشگاه پرسپولیس. همان طور که در جریان هستید باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ای را منتشر کرد و نه تنها به خط خوردن میلاد سرلک اعتراضی نکرد، بلکه حمایت همه جانبه خود را نیز از تیم کی روش اعلام کرد.
این در حالی است که میلاد سرلک همین دو روز پیش از تیم ملی خط خورد تا باشگاه از نظر مالی مبلغ زیادی را متضرر شود. اما نه باشگاه به این موضوع اشاره کرد و نه یحیی از شاگرد خود حمایت کرد تا مشخص شود هیچ‌کدام تمایلی به رویارویی با کی روش ندارند.جالب اینجاست که هم باشگاه استقلال با بیانیه‌ای اعلام کرد بیشتر از سه بازیکن این تیم می‌توانستند در لیست نهایی تیم ملی باشند و هم باشگاه سپاهان از خط خوردن نورافکن ابراز نارضایتی کرد.
به هر روی باشگاه پرسپولیس با انتشار پوستری که حاوی تصویر چهار ملی‌پوش خود در جام جهانی است، برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد و در پیام خود هم هیچ اشاره‌ای به اینکه بازیکنان بیشتری از این باشگاه می‌توانستند به جام جهانی بروند، نداشت.
آن هم در شرایطی که به نظر می رسید سرلک از یحیی گل‌محمدی توقع بیشتری برای حمایت از خود داشت. سرلک در زمان اسکوچیچ از بازیکنان مورد وثوق وی بود و در خیلی از بازی‌ها نقش مهمی را در خط میانی تیم ملی بر عهده داشت. 
با این حال کی روش حتی با وجود از دست دادن امید ابراهیمی روی خوشی به این بازیکن نشان نداد و در آخرین غربال نام وی را از لیست خارج کرد تا حسرتی بزرگ بر دل این هافبک سرخپوش باقی بماند.جالب اینکه گفته می‌شود سرلک فعلاً موبایل خود را خاموش کرده و از دسترس خارج است.