printlogo


عضو شورای شهر مشهد:
مدیریت شهری، عزمی برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ندارد


​​​​​​​رئیس کمیسیون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: سال گذشته اعتبارات عمرانی در بخش معاونت خدمات شهری ۷۰۵ میلیارد تومان بود که این رقم با ۱۳ درصد کاهش در سال جاری به ۶۱۷ میلیارد تومان رسید و این کاهش بیانگر این است که مدیریت شهری عزم جدی برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ندارد.
به گزارش ایرنا، حسن کریمدادی در نطق پیش از دستور پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: تخصیص نیافتن اعتبار کافی برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در سال جاری بیانگر تبعیت نکردن شهرداری مشهد از سیاست‌گذاری‌های شورای این شهر است.
همچنین توسعه نیافتن فضای سبز در حاشیه شهر و عملکرد صفر در حوزه تملک زمین برای ایجاد فضای سبز با اعتباری افزون بر۱۵۰ میلیارد تومان؛ از جمله دغدغه‌های شورای اسلامی شهر مشهد است.
کریمدادی افزود: تعطیلی چند ماهه بازارهای «شهر ما» به دلیل برگزاری مزایده، انتخاب بهره‌بردار و کاهش شدید مبالغ قراردادهای منعقده با بهره‌بردار جدید هیچ کدام تاکنون منجر به بازگشایی بازارها، فعالیت و ارائه خدمات به شهروندان نشده است.
وی اضافه کرد: طرح‌های عمرانی کلان مشهد نظیر خطوط قطار شهری، پارکینگ هشت‌آباد، میدان آزادگان و پل چپگرد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همچنان با کندی مواجه است.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: هیچ طرح بزرگ شهری که بتوان اعلام کرد در این دوره برنامه‌ریزی و عملیاتی شده و تا پایان دوره ششم به بهره‌برداری می‌رسد، در برنامه مدیریت شهری در حال پیگیری برای اجرا در سال‌های آینده نیست.