printlogo


دوباره عشقستان


​​​​​​​عشقستان حیطه‌ای به گستره ابراز وجود عارفان به خداپیوسته است؛ فضایی مملو از ایثار، مقاومت، ایستادگی و سلحشوری که از روزهای انقلاب آغاز شد، در دفاع مقدس تداوم یافت و امروز در قامت مدافعان حرم، همچنان زنده و بیدار است.
«عشقستان» جرعه‌ای از دریای زلال و سراسر شور و حماسه است که سال‌ها زینت‌بخش مقاومت‌نگاره‌های ما بوده و اینک پس از مدتی توقف، دوباره مجال انتشار یافته است. خوشحالیم که دوباره قلم بر مدار حماسه‌آفرینی می‌چرخد و به تحسین از مردان و زنان آزاده ایران‌زمین می‌نشیند. بنا داریم در گام جدید باز هم مفتخر به واگویه خاطرات شورآفرین پیشکسوتان جهاد و شهادت باشیم و در فرصتی مغتنم، درس فداکاری را از بزرگان به تازه‌واردان میدان تقابل منتقل کنیم.
بی‌تردید میزبان در صفحه عشقستان، یادگاران هشت سال دفاع مقدس و میدان‌داران مدافع حرم هستند. ما نیز در رکابیم تا آنچه از قلم بر لوح می‌چکد، جز واقعیت کلام ناب عزیزان نباشد. مشتاقانه برای ثبت خامه‌های ناب خاطره و ناگفته‌هایتان، خدمتتان خواهیم بود. انتظار داریم شما هم ما را مشمول محبت قرار دهید و داشته‌هایتان از عکس و تألیف و... را برایمان ارسال کنید. تلاش ما معطوف به انعکاس این مطالب است و ان‌شاءالله نگاه مهرانگیز شما نیز همچون گذشته حامیمان باشد و با انتقادها و پیشنهادهای خود، ما را در انجام این مهم یاری کنید.