printlogo


تغییر ساعت کاری ادارات مشهد در مهر ماه
استاندار خراسان رضوی گفت: ساعت کاری ادارات شهر مشهد برای خدمت‌رسانی به مردم از روز شنبه، ۹ مهر ماه تا پایان این ماه با هدف کاهش بار ترافیک از ساعت 8 صبح آغاز خواهد شد.


به گزارش ایرنا، یعقوبعلی نظری روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی ترافیک استان افزود: بر همین اساس ساعت فعالیت بانک‌های استان ۶:۳۰، مدرسه‌های متوسطه ۷ صبح و مدرسه‌های ابتدایی نیز از ساعت ۷:۳۰ خواهد بود.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه نیاز است ترافیک صبحگاهی به گونه‌ای کنترل شود تا ضمن تقسیم عبور و مرور مردمی، شاهد ترافیک روان در شهر مشهد باشیم، بر همین اساس لازم است ملاحظاتی همچون مراجعات مردمی به اداره‌ها و حضور دانش‌آموزان در مدرسه‌ها مدنظر قرار گیرد.
او با اشاره به اینکه زمان طلوع خورشید در خراسان رضوی نسبت به مناطق مرکزی و غربی کشور زودتر است و بر همین اساس تجربه ما متفاوت از سایر نقاط کشور خواهد بود، گفت: با این تغییر ساعت کاری امیدواریم شاهد کاهش ترافیک عصرگاهی و شبانگاهی در شهر مشهد باشیم.

تغییر ساعت سرویس‌دهی اتوبوسرانی مشهد از ۱۶مهر ماه
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از تغییر ساعت سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی از ۱۶ مهر ماه خبر داد.
علی‌اصغر نیشابوری در  این خصوص گفت: هرساله و با توجه به تغییر ساعت کشور از ابتدای مهر ماه، ساعت سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی نیز تغییر می‌کند؛ اما امسال با توجه به همزمان شدن با دهه آخر صفر این تغییر از ۱۶ مهر ماه اعمال خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، وی اضافه کرد: پیش‌ از این ساعت سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی در نیمه نخست سال با توجه به جلو کشیدن ساعت رسمی کشور از ساعت ۶صبح تا ۲۱:۳۰ و در نیمه دوم سال ۶ صبح تا ۲۰:۳۰ بود؛ اما با توجه به مصوبه مجلس برای تغییر ندادن ساعت رسمی از سال آینده، از ۱۶ مهر ساعت خدمات‌دهی ناوگان اتوبوسرانی از ساعت ۶ تا ۲۱ درنظر گرفته شده است البته سرویس‌دهی تا ساعت ۲۱:۳۰ در مسیرها تداوم خواهد داشت.