printlogo


افشاگری جهانبخش
بعضی بازیکنان رابطه خوبی با اسکوچیچ داشتند
وینگر تیم ملی با صحبت علیه دراگان اسکوچیچ اختلاف با او را علنی کرد.


علیرضا جهانبخش، وینگر سابق برایتون و یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی ایران، درباره شکاف ایجاد شده بین بازیکنان بسیار محتاطانه صحبت کرد اما وجود جریان ضد دراگان اسکوچیچ را در گفت‌وگو با اتلتیک تأیید کرد. 
او گفت:« بعضی از بازیکنان رابطه خوبی با این مربی نداشتند. آن‌ها سبک مربیگری او را نمی‌پسندیدند. بعضی از بازیکنان رابطه بسیار خوبی با او داشتند. تجربه من می‌گوید این مسائل باید در تیم بماند. اتفاقاتی رخ داد که حرفه‎ای نبود. من نمی‌توانم از کسی نام ببرم اما افرادی بیرون از تیم بودند که می‌خواستند از نظر تصمیم‌گیری و انتخاب نفرات روی تیم تأثیرگذار باشند».
این بازیکن درباره این اتفاقات (و استوری‌ها)  اضافه کرد:« متأسفانه بعضی از بازیکنان این روند را دنبال کردند که بسیار ناراحت‌کننده بود. ما به عنوان بازیکنان باتجربه سعی کردیم جو را آرام کنیم. 
ما گفتیم ایرادی ندارد، حد وسط را می‌گیریم چون این تصمیم ما نیست. حالا زمان اینکه بخواهیم شرایط را به‌هم بریزیم نیست. این تأثیری منفی روی ما دارد. خدا را شکر که همه چیز آرام و مرتب‌تر است».
با این حال، مشخص است کی‌روش بسیار در بین اعضای تیم محبوب‌تر است. جهانبخش می‌گوید:« ما هفت یا هشت سال با او کار کردیم. او بازیکنان را به خوبی می‌شناسد و بازیکنان هم همین‌طور. او کسی بود که من را در سن بسیار کم به تیم ملی دعوت کرد و سبب شد رؤیایم برای بازی در دو جام جهانی به حقیقت تبدیل شود».