printlogo


معاون اجرایی رئیس‌ جمهور بیان کرد
مردم محوری؛ وجه تمایز دهه پایانی صفر امسال
معاون اجرایی رئیس‌ جمهور گفت: وجه تمایز دهه پایانی صفر امسال با سال‌های پیش، اساساً مردم‌محوری در مسئله زیارت و پذیرایی از زائران است که نسبت به گذشته ظهور و بروز وسیع‌تری پیدا کرده است.


به گزارش قدس آنلاین، سید صولت مرتضوی در جریان بازدید از مرکز اسکان زائران در قالب پویش «هم‌محله‌ای امام رضا(ع)» و «یک مدرسه میزبان زائر» اظهار کرد: آثار نشاط و پیشرفت در وجود خادمان و زائران کاملاً مشهود بود و این‌ یک کار بدیع و قابل ‌ارائه است.
وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام ‌شده زائران هیچ دغدغه‌ای به‌ جز مسئله زیارت در شهر مشهد ندارند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تدابیر لازم درخصوص اسکان، مایحتاج، تغذیه، امکانات بهداشتی و درمانی و نیز امکانات حمل‌ و نقل از سوی خیران، هیئت‌های مذهبی، دستگاه‌های متولی و سایر دسته‌های مردمی پیش‌بینی و تأمین‌ شده است.
مرتضوی با تأکید بر اینکه مردم مشهد محوریت کار پذیرایی از زائران را به دست گرفته‌اند و ما شاهد یک رونق در این عرصه هستیم، بیان کرد: در کنار هیئت امنای حسینیه‌ها و مسجدها که فضا را برای اسکان و پذیرایی از زائران آماده کردند، مدرسه‌ها، اداره‌ها و خانواده‌های مشهدی نیز منازلشان را در اختیار زائران رضوی قرار داده‌اند.