printlogo


بازدید تولیت آستان قدس رضوی از خدمت‌رسانی به زائران پیاده
تولیت آستان قدس رضوی از نحوه خدمت‌رسانی موکب‌های مردمی و خدام رضوی به زائران پیاده امام رضا(ع) در جاده چناران به مشهد و خیابان‌های اطراف حرم مطهر رضوی بازدید و در جریان روند خدمت‌رسانی‌ها قرار گرفت.‎‌


​​​​​​​حجت‌الاسلام والمسلمین مروی ضمن حضور در جمع زائران پیاده و عزاداران دهه پایانی صفر، از روند خدمت‌رسانی موکب‌های تشکل‌های مردمی و خدام رضوی به زائران پیاده امام رضا(ع) در جاده چناران به مشهد و خیابان‌های اطراف حرم مطهر رضوی بازدید و با زائران و دست‌اندرکاران این موکب‌ها گفت‌وگو کرد.
تولیت آستان قدس رضوی همچنین با حضور در ستاد خدمت‌رسانی به زائران دهه پایانی ماه صفر در ورزشگاه امام رضا(ع) در جریان نحوه ارائه خدمات پذیرایی، اسکان، سلامت و فرهنگی به زائران پیاده در این محل قرار گرفت.
در این بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین مروی از آشپزخانه طبخ غذا و سالن‌های ورزشی مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی که برای پذیرایی و اسکان از زائران اختصاص یافته‌اند، بازدید کرد.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مروی در این بازدیدها ضمن خداقوت به افرادی که در این ایام با برپایی موکب، استقبال و پذیرایی از عزاداران دهه آخر صفر را بر عهده گرفته‌اند، با حضور در میان زائران با تعدادی از آن‌ها در رابطه با نحوه و کیفیت خدمت‌رسانی‌ها گفت‌وگو و نسبت به ارائه خدمات با کیفیت و شایسته به زائران تأکید کرد.