printlogo


خراسان جنوبی
آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد خراسان جنوبی در محرم و صفر
رئیس ستاد دیه خراسان جنوبی از آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان در ماه‌های محرم و صفر خبر داد و گفت: مجموع میزان بدهی این زندانیان رقمی معادل ۷ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان بوده است.


غلامرضا حسین‌پور اظهار کرد: به برکت نام حسین بن علی(ع) در مناسبت‌های مختلف این ماه، عزاداران حسینی در قالب مشارکت در پویش‌های مردمی یا شرکت در آیین‌های گلریزان آزادی و یا حتی تبدیل نذرها برای امر حسنه آزادی بدهکاران مالی، تعداد 20 زندانی عائله‌مند از حبس رهایی یافتند که در مسیر رهایی این زندانیان نباید از همکاری خوب شاکیان خصوصی و طلبکاران پرونده‌ها غافل بود. 
به گزارش تسنیم، رئیس ستاد دیه خراسان جنوبی با بیان اینکه مجموع میزان بدهی 20 زندانی آزاد شده در ماه‌های محرم و صفر رقمی معادل 7 میلیارد و 940 میلیون تومان بوده است، افزود: برای آزادی این افراد، شاکیان 2 میلیارد و 200 میلیون تومان از بدهی گذشت داشته‌اند و در ادامه با همکاری خوب قاضی‌ها تا مبلغ 4 میلیارد و 900 میلیون تومان نیز در قالب قبولی دادخواست اعسار از محکومٌ‌به کسر شده است.
وی ادامه داد: برای آزادی این زندانیان مبلغ 568 میلیون تومان از طریق ستاد دیه، مبلغ 110 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و بقیه از طریق نقدینگی محکومان پرداخت شده است.