printlogo


مشهد؛ خانه امام رضا(ع)


​​​​​​​مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی برنامه‌های این بنیاد برای خدمت به زائران دهه آخر صفر را تشریح کرد. «استادآقا» در نشست خبری گفت: از جمله برنامه‌های این ایام، پویش ملی «روضه الرضا(ع)» با هدف ساماندهی، پشتیبانی و حمایت از 8هزار روضه‌ خانگی در سراسر کشور است و افرادی که قصد برپایی روضه‌های خانگی در دهه پایانی ماه صفر را دارند می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه 3000888 در این پویش نام‌نویسی کنند.
اجرای طرح «مشهد خانه توست» از دیگر برنامه‌های مهم ما در این ایام است و در این راستا 300 موکب مستقر در شهر مشهد و 150 موکب بین‌راهی در 6 محور مواصلاتی به مشهدالرضا(ع) حمایت و پشتیبانی خواهند شد. در قالب طرح «دارالکرامه» نیز پنج مرکز اسکان متمرکز شبانه‌روزی در حریم حرم مطهر و سطح شهر با ظرفیت 40 هزار نفر تدارک دیده شده است. علاوه بر این پنج مرکز اسکان، از ظرفیت پذیرش 6 هزار نفری زائرسرا و زائرشهر رضوی نیز برای اسکان زائران در دهه پایانی صفر بهره‌گیری خواهد شد.
پویش‌های «مشهد خانه حضرت رضاست» و «هم‌محله‌ای امام رضا(ع)» نیز با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در تأمین ظرفیت اسکان زائران، حمل و نقل زائران و خدمت‌رسانی مردم در موکب‌های بین‌راهی راه‌اندازی شده و از مردم مشهد دعوت می‌کنیم به این پویش‌ها بپیوندند تا میزبان شایسته زائران حضرت باشیم.