printlogo


یک آمار جالب در ترنسفر مارکت
ارزش‌گذاری طارمی و رونالدو برابر شد!
رونالدو تنها در داخل زمین فوتبال افت نکرده است و افت بزرگ و مهم او در بازار نقل و انتقالات است. آمار جدید سایت ترانسفر مارکت نشان می‌دهد رونالدو در حال حاضر یکی از ستاره‌های گرانقیمت دنیای فوتبال نیست.


​​​​​​​در جدیدترین به روزرسانی قیمت بازیکنان، کریستیانو بر اساس آمار ترانسفر مارکت ۲۰میلیون یورو ارزش دارد! این میزان افت ارزش ابر ستاره پرتغالی پس از تابستان عجیب است.
رونالدو فصل پیش با ۲۴ گل در تمامی مسابقات برترین گلزن منچستریونایتد بود اما استقبال نشدن از او در پنجره نقل و انتقالات و همچنین طلسم گلزنی در فصل جاری موجب شده ارزش قیمت او افت کند. او که زمان حضور در رئال مادرید تا ۱۲۵ میلیون یورو هم ارزش داشت اکنون با ستاره فوتبال ایران برابری می‌کند.
مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش تیم پورتو پرتغال در سایت ترانسفر مارکت ۲۰ میلیون یورو ارزش دارد. او پس از حضور در پرسپولیس، الغرافه، ریوآوه و سپس پورتو با بهترین نمایش‌هایش به این آمار رسیده است و از این حیث تفاوتی بین او و ستاره پرتغالی وجود ندارد.
البته به نظر می‌رسد رونالدو از ارزش‌گذاری‌های ترانسفر مارکت بی خبر باشد. او در زمستان دو سال پیش صفحه این رسانه معتبر را در اینستاگرام مسدود کرده بود. در مارس سال۲۰۲۰ و زمانی که ترانسفرمارکت تیمی منتخب از موکلان ژرژ مندس را منتشر کرد، ارزش ذکر شده برای کریستیانو رونالدو ۷۵ میلیون یورو (۶۲ میلیون پوند) بود؛ رقمی که کریس رونالدو آن را چندان قبول نداشت. رونالدو، برنده پنج توپ طلا در سال ۲۰۰۳ با انتقالی ۱۷ میلیون پوندی از اسپورتینگ به منچستریونایتد پیوست و در سال ۲۰۰۹ با ۹۴ میلیون یورو و شکستن رکورد نقل و انتقالات دنیای فوتبال راهی رئال‌مادرید شد.