printlogo


کشف محموله۲ تُنی تریاک از 2 خودرو سنگین
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: بیش از ۲تُن ماده مخدر تریاک در خراسان جنوبی کشف و 6 نفر هم دستگیر شدند.


​​​​​​​سردار فرشید؛ فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی انجام اقدامات نامحسوس پلیسی و فنی در محور‌های مواصلاتی و در معابر شهری، موفق شدند دو خودرو سنگین که قصد جابه‌جایی مواد مخدر قاچاق شده به داخل کشور را داشتند، توقیف و بیش از ۲ تن مواد مخدر را که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود، کشف کنند. 
سردار فرشید افزود: در خصوص این محموله‌ها ۶نفر نیز دستگیر شده‌اند.
وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۲۲ تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال در خراسان جنوبی کشف و ضبط شده است، گفت: از مجموع مواد مخدر کشف شده، ۸۴ درصد تریاک، ۶ درصد شیشه، ۴ درصد مرفین، ۴ درصد حشیش و یک درصد هروئین بوده است.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: همچنین در این مدت بیش از ۲ تُن مواد مخدر در ۱۵ طرح از خرده فروشان مواد مخدر کشف شده است.
به گزارش صدا و سیما، سردار فرشید با بیان اینکه در این مدت بیش از ۵۰ باند توزیع مواد مخدر را متلاشی کردیم، گفت: بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ نفر در خصوص قاچاق و فروش مواد مخدر در استان دستگیر و ۵۹۷ دستگاه خودرو توقیف شده است.
سردار فرشید با اشاره به طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی که مورد درخواست مردم نیز هست، گفت: در مورد برخورد با معتادان متجاهر در شهر به ویژه در مرکز استان طرح‌هایی اجرا و ۶۰ نفر از آن‌ها دستگیر و تحویل دستگاه‌های مرتبط شدند.