printlogo


دستگیری بلاگر مبتذل در بجنورد
رئیس پلیس فتا خراسان شمالی از دستگیری بلاگر مجازی که اقدام به انتشار تصاویر و محتواهای غیر اخلاقی و ممنوعه در شبکه‌های اجتماعی می‌کرد، در بجنورد خبر داد.


سرهنگ یوسف شاکری اظهار کرد: در پی رصد فضای سایبری توسط کارشناسان پلیس فتا، صفحه مجازی که حاوی تصاویر و محتوای غیر اخلاقی و ممنوعه بود، شناسایی و مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه بلافاصله گرداننده این صفحه مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا استان شناسایی شد، افزود: گرداننده این صفحه مجازی که به عنوان «بلاگر» معروف بود، در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در نهایت پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از این‌گونه صفحات مجازی که سبب خدشه دار شدن عفت جامعه و همچنین اخلال در امنیت عمومی می‌شود از طریق تماس با سامانه 096380 مرکز فوریت‌های سایبری، مراتب را اطلاع داده تا بلافاصله اقدامات لازم انجام شود. این گزارش در حالی است که تعداد این قبیل افراد در چند سال اخیر به صورت مشکوکی رو به افزایش است که می‌طلبد خانواده‌ها بر حضور جوانان و نوجوانان در فضای مجازی بیشتر نظارت داشته باشند.