printlogo


مدیر فرهنگسرای شهرداری مشهد خبر داد
تخفیف ۹۵درصدی شهرداری به هر دانش‌آموز در «مانا»
مدیر فرهنگسرای شهرداری مشهد گفت: هزینه سرانه هر دانش‌آموز برای حضور در طرح مانا حدود ۴۰میلیون ریال پیش‌بینی شده که ۹۵درصد از این مقدار را شهرداری به خانواده‌ها تخفیف داده است.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمود خدیوی اظهار کرد: هزینه سرانه هر دانش‌آموز برای حضور در طرح ۴۰میلیون ریال پیش‌بینی شده که از این مقدار ۹۵ درصد را شهرداری متقبل می‌شود و مبلغ ۲۵۰ هزار تومان هزینه نام‌نویسی برای هر خانواده در فصل نخست در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به تبیین موضوعات مانا به‌منظور همسو شدن خانواده‌ها با این طرح، افزود: در این طرح نوجوانان با شرکت در پنج عملیات میدانی می‌توانند بعضی شاخصه‌های خود را رشد دهند و با حضور در اجتماع، این شاخص‌ها را به سایر نوجوانان منتقل کنند.
وی تصریح کرد: نکته حائز اهمیت بحث هزینه حضور هر دانش‌آموز در فصل نخست طرح مانا بود که این فصل براساس حضور دانش‌آموزان در پنج تا هفت عملیات میدانی و عملیاتی طی یک الی سه ماه به طول خواهد انجامید.
خدیوی خاطرنشان کرد: طرح مانا قرار است از اواسط مهرماه فعالیت فصل نخست خود را که به مدت سه ماه طول خواهد کشید، آغاز کند؛ دراین زمینه حضور و نقش‌آفرینی خانواده‌ها بسیار حائز اهمیت خواهد بود.