printlogo


شهرک صنوف آلاینده بیرجند روشنایی ندارد
نبود روشنایی کافی در معابر مجموعه صنوف آلاینده سبب می‌شود تا صنوف آلاینده از ساعت۱۷ هر روز کارشان را تعطیل کنند.


اسماعیلی یکی از صاحبان صنوف آلاینده بیرجند که در شهرک صنوف آلاینده بیرجند مستقر است، گفت: در این مکان بیشتر معابر، روشنایی کافی ندارند و به همین دلیل مجبوریم ساعت ۱۷ مغازه‌ها را ببندیم.
وی افزود: انجام آسفالت معابر نیز هزینه‌های زیادی  برایمان دارد و به من گفته‌اند برای ۴۰۰متر زمینی که دارم باید ۱۰۵ میلیون تومان برای آسفالت پرداخت کنم.
رونقی؛ کارشناس دفتر فنی استانداری خراسان جنوبی درباره وضعیت برق رسانی به شهرک صنوف آلاینده گفت: وضعیت برق در این مکان نیاز به رسیدگی دارد و بر اساس برآورد شرکت برق برای تکمیل طرح برق رسانی در صنوف آلاینده به ۳۹ میلیارد تومان نیاز است.
او با اشاره به اینکه بخشی از اعتبارات این طرح از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان در حال پیگیری است، افزود: این مجموعه نیاز به ۵۷ترانس برق دارد که تاکنون تنها ۱۶ ترانس نصب شده است.
رونقی گفت: تاکنون هزار پروانه کسب صنوف آلاینده از سوی شهرداری صادر شده است.
کارشناس دفتر فنی استانداری خراسان جنوبی درباره آسفالت معابرهم گفت: هزینه آسفالت معابر صنوف بر مبنای مساحت است. برای جاده دسترسی صنوف آلاینده نیز در شورای ترافیک استان سه مسیر پیشنهاد شده است که منتظر تصویب آن هستیم و پس از آن هزینه‌های این طرح فازبندی می‌شود و متولی اجرای این طرح، اداره راهداری استان است.