printlogo


مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد خبر داد
راه‌اندازی 17 ایستگاه عرضه ارزاق عمومی در اطراف حرم
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر ۱۷ ایستگاه موقت ارائه ارزاق عمومی و میوه و تره‌بار در اطراف حرم مطهر رضوی به ارائه خدمات می‌پردازند.


​​​​​​​محمدجواد مشیری اظهار کرد: طبق وظایف ابلاغ شده از طرف کارگروه خدمات به زائران فرمانداری شهرستان مشهد و با تأکید بر ارائه خدمات مطلوب به زائران بارگاه منور رضوی در ایام پایانی ماه صفر، این سازمان آماده ارائه خدمات در موضوعات ابلاغی است.
وی افزود: در این مدت گروه‌های بازرسی و نظارت این سازمان با همکاری اتاق اصناف از روند ارائه خدمات به زائران در حوزه توزیع ارزاق عمومی و میوه و تره‌بار در ایستگاه‌های موقت اطراف حرم نظارت شبانه‌روزی خواهند داشت.
مشیری خاطرنشان کرد: همچنین این سازمان با همکاری اتحادیه آرد و نان و هماهنگی فرماندار نسبت به جانمایی 10 جایگاه در اطراف حرم مطهر برای ارائه و پخت نان گرم اقدام کرده است.
وی در پایان گفت: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد از تمامی ظرفیت‌های سازمانی در راستای ارتقای سطح خدمات به زائران عزیز در ایام پایانی ماه صفر استفاده خواهد کرد تا این عزیزان بتوانند زیارت و اقامت توأم با آرامشی را در شهر مقدس مشهد داشته باشند.