printlogo


مصدومیت عالیشاه
محرومیت کاپیتان پرسپوليس از دو بازی بعدی


​​​​​​​امید عالیشاه که در دیدار ابتدایی فصل به دلیل محرومیت غایب بود، اکنون در جدال مقابل هوادار تهران با توجه به آسیب‌دیدگی‌ با غیبت سه هفته‌ای ‌مواجه خواهد شد. کاپیتان پرسپوليس و برترین گلساز این تیم طی تاریخ لیگ برتر، در اواسط نیمه اول دچار آسیب‌دیدگی شد و با نظر کادرپزشکی‌ از زمین خارج شد. 
اکنون بررسی ابتدایی کادرپزشکی از کش آمدن کشاله هافبک سرخ‌ها خبر می‌دهد؛ اتفاقی که سبب دوری حداقل سه هفته‌ای این بازیکن خواهد شد.
نکته مثبت اما اینجاست که پس از برگزاری دیدارهای هفته ششم و با توجه به فیفادی، لیگ برتر با وقفه دو هفته‌ای همراه خواهد بود. اتفاقی که موجب می‌شود این بازیکن احتمالاً تنها در دو بازی بعدی تیمش شرایط حضور در لیست را نداشته باشد.
با این حال قرار است کادرپزشکی بررسی نهایی درخصوص مصدومیت عالیشاه را انجام دهد و باید دید پس از آن، مدت دوری و میزان مصدومیت این بازیکن تا چه زمانی برآورد می‌شود. وی در گفت‌وگو با قدس از بدشانسی‌اش گفت: «خیلی ناراحتم که در اوج آمادگی باید خانه‌نشین شوم. برای این فصل انگیزه‌های مضاعفی داشتم. با این حال ناشکر نیستم و تلاش می‌کنم با انرژی بیشتری به میدان برگردم». وی در مورد نتایج اخیر پرسپولیس هم گفت: «برای قهرمانی هم‌قسم شده‌ایم و با تقویت تیم روزهای بهتری در انتظار ما خواهد بود». او در مورد بازی در کنار لوکادیا به عنوان مهاجم هم گفت: «در پرسپولیس جز در دفاع آخر در همه پست‌ها بازی کرده‌ام و شکایتی هم ندارم. اکنون هم کنار لوکادیا راحتم. او بازیکن پخته‌ای است که فوتبال را در هلند خیلی خوب یاد گرفته و حرفه‌ای عمل می‌کند. تماشای بازی او می‌تواند کلاس آموزشی خوبی برای بازیکنان جوان باشد. مطمئنم زوج او و دیاباته می‌تواند اتفاق‌های خوبی را برای همه ما رقم بزند».