printlogo


سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران:
منطق انقلاب اسلامی قدرت برای عدالت است
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز تصمیم‌های سیاسی در‌ایران اسلامی نقشی تعیین‌کننده در انتخابات آمریکا دارد و سرنوشت کاخ سفید از حسینیه امام خمینی(ره) تأثیر می‌پذیرد.


به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز سه‌شنبه در همایش اساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور در مشهد افزود: امروز آمریکا نمی‌تواند هر نقشه‌ای که دارد را در منطقه پیاده کند و به یقین نقشه‌هایش شکست می‌خورد.
وی ادامه داد: ما در بسیاری از فناوری‌ها در رتبه نخست هستیم و حتی برخی ابرقدرت‌ها خریدار تسلیحات ما شده و پیشنهاد همکاری مشترک می‌دهند، در زمینه پدافند هوایی، قدرت‌های برتر جهان را پشت‌ سر گذاشته‌ایم.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فصل پدرخواندگی نظام‌های بیگانه در سرزمین ما به پایان رسیده است، افزود: همه این‌ها بدان دلیل است که ما چشم به بیگانگان نداریم و برداشتن اتکا از بیگانگان موجب قوت و قدرت می‌شود. وی گفت: امروز ساختن سامانه‌های مدرن به اندازه ساخت دوچرخه برای ما آسان است و ما خود فناوری‌های مدرن را تولید کرده و به کار می‌گیریم و چون قدرتمند هستیم، نگران جنگی هم نیستیم. سرلشکر سلامی بیان کرد: منطق انقلاب اسلامی قدرت برای برقراری عدالت است و اینکه در جهان، صدای مستضعفان و مظلومان بلند باشد. پیمان ما با متحدانمان اعتقادی است و پای آن هم می‌مانیم. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی گفت: اگر تحریم را بردارند چندان خوشحال نمی‌شویم و اگر هم ادامه دهند، ناراحت نمی‌شویم، زیرا چشم به حمایت بیگانگان نداریم.