printlogo


پیکر شهید نیروی انتظامی در سبزوار تشییع شد
پیکر پاک شهید نیروی انتظامی و مدافع امنیت ستوان دوم «امیر کیوانلو» که هنگام انجام وظیفه در درگیری با سارقان در تهران به شهادت رسیده بود، روز سه‌شنبه بر دوش مردم شهیدپرور زادگاهش سبزوار تشییع شد.


به گزارش قدس آنلاین، در این آیین که با حضور مسئولان، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شاهد و ایثارگران همراه بود تشییع‌کنندگان پیکر این شهید را با شعارهای «لبیک یاحسین(ع)، لبیک یازینب(س)، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و الله‌اکبر» از مسجد جامع تا گلزار شهدای سبزوار مشایعت کردند. سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار در این آیین گفت: شهید بزرگوار کیوانلو از کادر نیروهای انتظامی برای برقراری امنیت و دفاع از ناموس مردم در درگیری با سارقان در تهران به شهادت رسید. رضا دولت‌آبادی با قدردانی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر این شهید، افزود: امنیت بی‌بدیل کشور جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا و رشادت نیروهای مسلح است.
شهید امیر کیوانلو دو روز پیش در جریان درگیری مأموران پلیس با یک سارق، در تهران به شهادت رسید و پیکر مطهر و پاک این شهید پس از آیین باشکوه تشییع در جوار یاران شهیدش در گلزار شهدای سبزوار آرام گرفت.