printlogo


امشب تیم ملی ساعت 30 : 23 به مصاف برزیل می‌رود
دالزاتو: ایران تیم قدرتمندی است
تیم ملی والیبال ایران که با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم گروه F مرحله مقدماتی و دوازدهم جدول کلی (۲۴ تیمی) این مسابقات قرار گرفت، در چهارمین مسابقه خود در این رقابت‌ها کار بسیار سختی پیش رو دارد زیرا باید با برزیل پرافتخارترین تیم جهان روبه‌رو شود.


در مجموع ۱۹ دوره برگزار شده رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان جهان، تیم‌ ملی والیبال مردان برزیل با سه قهرمانی و دو نایب قهرمانی پرافتخارترین تیم حاضر در این رقابت‌ها محسوب می‌شود. البته روسیه افتخارات بیشتری نسبت به برزیل دارد، اما روس‌ها در این دوره از مسابقات حضور ندارند.
تیم ملی والیبال برزیل در مرحله گروهی رقابت‌ها مقتدرانه ظاهر شد و توانست با کسب هشت امتیاز به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد شود تا در دور حذفی به مصاف ایرانی برود که در گروه خود پس از هلند دوم شد. 
این بازی امشب در کشور لهستان برگزار خواهد شد.
اعتراف دالزاتو
رنان دالزاتو، سرمربی تیم ملی برزیل پیش از مسابقه این تیم مقابل ایران در مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: دیدار بسیار سختی است چون در این مرحله رقابت بسیار تنگاتنگ است. بدون شک در جایی که ما حضور داریم سطح بالایی از والیبال را شاهد خواهیم بود. سرمربی تیم ملی والیبال برزیل درخصوص میزان شناختش از تیم ایران گفت: ایران تیم قدرتمندی است و بازیکنان این تیم می‌توانند در هر تیمی در دنیا بازی کنند. ایران بازیکنان سطح بالایی دارد و بازی سختی با این تیم در پیش داریم.

 رزنده: ایران بهترین بازی‌اش را نمایش می‌دهد
پاسور تیم ملی والیبال برزیل گفت: می‌دانیم که ایران والیبال سطح بالایی بازی می‌کند. ما خودمان را برای بهترین تیم ایران آماده می‌کنیم. آن‌ها تیم خوبی هستند و بازیکنان ذخیره خوبی دارند و در مجموع باید گفت تیم کاملی هستند. به نظر من ایرانی‌ها تاکنون بهترین بازیِ خود را به نمایش نگذاشته‌اند و آماده هستند که در این مرحله بهترین نمایش خود را داشته باشند. رزنده، پاسور معروف برزیلی در مورد میزان شناختش از بازیکنان ایران گفت: فکر می‌کنم ایران تیم کاملی است، اما بی‌شک به تجربه زیادی نیاز دارند. از نظر تجربه و تکنیک عبادی‌پور شرایط بهتری نسبت به سایر بازیکنان دارد. او همچنین می‌تواند این تیم را به سمت یک بازی خوب هدایت کند. او کاپیتانی است که تجربه دارد و بازیکن اصلی تیمش محسوب می‌شود، اما در مجموع ایران تیم کاملی است. اسماعیل‌نژاد و کاظمی در تیم ایران حضور دارند که دو پشت خط زن قدرتمند هستند. ایران پاسور خیلی خوب و سه مدافع وسط خوب دارد. شریفی و اسفندیار هم اسپکرهای خوبی در تیم ایران هستند. ما باید ضمن احترام به این تیم بهترین والیبال خودمان را به نمایش بگذاریم.

عطایی: نیاز به تمرکز بالا داریم
عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران هم تأکید کرد: برزیل تیم قدرتمندی است و سعی می‌کنیم با اطلاعاتی که از تیم برزیل بدست می‌آوریم خود را برای مسابقه آماده کنیم و مسابقه خوبی در پیش داشته باشیم. آن‌ها در تمام مناطق زمین بازیکنان بسیار خوبی دارند و برای قهرمانی وارد مسابقات شده‌اند که باید با تمرکز بالا و کمترین اشتباه به دنبال پیروزی باشیم.