printlogo


کمک ۲۰۰ میلیونی هیئت کاراته به هیئت‌های تابعه
رئیس هیئت کاراته خراسان رضوی از کمک ۲۰۰ میلیون تومانی هیئت کاراته این استان به هیئت‌های تابعه در شهرستان‌ها برای نخستین بار و همزمان با هفته دولت خبر داد.


به گزارش قدس، هادی امیری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از آنان به عنوان نمونه بارز ساده‌زیستی و ولایت‌پذیری یاد کرد. وی با اشاره به اینکه ما در استان ۲۵ هیئت فعال و نیمه‌فعال کاراته داریم، تصریح کرد: براساس عملکرد هر هیئت برای نخستین بار در مجموع ۲۰۰میلیون تومان اعتبار نقدی و غیرنقدی در اختیار هیئت‌های فعال شهرستان‌های منتخب استان قرار گرفت. 
رئیس هیئت کاراته خراسان رضوی با اشاره به اینکه معیار این انتخاب، فعالیت‌های هیئت‌ها در شهرستان‌ها بوده است، ادامه داد: ارائه حکم رایگان، تاتامی و پرداخت وجه نقدی به این هیئت‌ها تعلق می‌گیرد. امیری افزود: مشهد، کلات، تربت حیدریه، قوچان، چناران، سبزوار، فریمان و سرخس از جمله هیئت‌های فعال کاراته هستند. وی تأکید کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام اسلامی به آحاد مردم است. 
از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر، تبعیت محض از سیره حضرت علی(ع) و ولایت فقیه بود. آن‌ها با دوری از هرگونه تجمل‌گرایی و تشریفات در حین خدمت، به دیگر مسئولان راه و روش خدمت بی‌منت به آحاد ملت را آموختند.