printlogo


اجرای ۹۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی از اجرای ۹۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی از سال گذشته تا کنون در استان خبر داد.


​​​​​​​به گزارش مهر، مهدی هنری در مراسم افتتاحیه ساختمان خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان جنوبی با اشاره به رسالت‌های بسیج سازندگی در راستای کمک به دولت در اجرای پروژه‌های عمرانی محرومیت‌زدایی بیان کرد: این دستگاه از ۱۵ سال گذشته در خراسان جنوبی فعالیت داشته و با گسترش بنیه علمی و تجهیزات به سمت تخصصی شدن فعالیت‌های این دستگاه می‌رویم.
وی با بیان اینکه سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای با ۱۲دستگاه در راستای اجرای طرح‌های عمرانی منعقد شده است، گفت: در راستای اجرای این تفاهم‌نامه، ۸۶۰ پروژه عمرانی آغاز شد که از این تعداد، عملیات اجرایی ۶۷۰ طرح به اتمام رسیده است.
رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: در سال جاری هم با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای در حوزه آب شرب، اجرای پروژه‌های آبرسانی به ۶۰ روستا با اعتباری افزون بر ۱۷۰ میلیارد تومان آغاز شده است.
وی اظهار کرد: در مجموع از سال گذشته برای اجرای بیش از ۹۰۰ پروژه با دستگاه‌های متولی تفاهم‌نامه منعقد شده است.
هنری با بیان اینکه این پروژه‌ها با اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: امید است با اجرای این پروژه‌ها گامی بزرگ در راستای محرومیت‌زدایی از استان برداشته شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر در سطح استان ۴۰  نیروی فنی و تخصصی در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی همکاری می‌کنند، گفت: از ابتدای سال جاری تجهیز این مجموعه آغاز شده است.