printlogo


انضباط اقتصادی، اولویت اصلی خراسان رضوی است


​​​​​​​استاندار خراسان رضوی گفت: فعالیت‌هایی در زمان مدیریت‌های سابق استان انجام شده بود؛ ولی نبود انضباط سبب شده بود نتیجه مشخصی در حل مسائل حاصل نشود. از این رو ایجاد انضباط اقتصادی، اولویت اصلی خراسان رضوی است.
یعقوبعلی نظری افزود: این در حالی است که مدیران باید برای انجام کارهای خود اولویت‌بندی داشته باشند و از این رو مسائل استان در کنار مزیت‌های آن برای انجام درست کارها فهرست شد.
وی اضافه کرد: حضور اینجانب در استانداری و تشکیلات دولتی، ظرفیت و ابزاری برای خدمت به مردم است و از سوی دیگر، فرماندهی سپاه نیز نظراتی برای حل موضوع گره‌گشایی اقتصادی و  مسائل زیرساختی استان داشت؛ ولی ابزار لازم را در اختیار نداشت.
استاندار خراسان رضوی گفت: نخستین راهبرد اعلام شده در آغاز ورود به تشکیلات مدیریت استان، حفظ تعادل استانی و جلوگیری از تنش‌ها بود؛ زیرا اگر در بخشی دچار التهاب شویم، امکان انجام کار اساسی وجود ندارد. استاندار خراسان رضوی گفت: در حوزه اقتصادی علاوه بر جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی، بر احیای واحدهای صنعتی نیز تأکید شد؛ چرا که برای پیشرفت اقتصادی  به زیرساخت‌های عمرانی نیز نیاز است و ایجاد زنجیره در صنایع پیشران در نقشه راه استان قرار گرفت.