printlogo


جانشین سازمان اطلاعات سپاه افشا کرد
پروژه نفوذ آمریکا با جنگ رسانه‌ای
‌جانشین سازمان اطلاعات سپاه با رونمایی از راهبرد دشمن برای موج‌سازی در ‌ایران گفت: آمریکایی‌ها تنها راه مقابله با نظام را پروژه نفوذ در میان نخبگان و ایجاد شبهه در بین مردم از طریق جنگ رسانه‌ای می‌دانند.


به گزارش تسنیم، سردار سرتیپ پاسدار مهدی سیاری در افتتاحیه نشست توانمندسازی مدیران جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی اظهار کرد: راهبرد دشمن تولید مسئله برای کشور و موج‌سازی با هدف بی‌ثبات‌سازی است. رسانه؛ خط مقدم انقلاب و نظام است. دشمن جنگ‌رسانه را علیه ما به‌راه انداخته است و در هر جنگی امروز ما پیروز هستیم و باید در حوزه جنگ رسانه نیز کمبودها را برطرف کنیم.
وی افزود: کارشناس امور تحریم‌ها در وزارت خارجه آمریکا سال 68 در کنفرانس هامبورگ عنوان کرد که توان اجتماعی مردم ایران قابل خدشه نیست و تنها راه جدا کردن مردم ایران؛ جنگ رسانه و کار فرهنگی است. در انتهای دهه 70 شاهد بودیم در روزنامه‌های خودی به مقدسات ما توهین شد و فتنه سال 78 شکل گرفت. سیاری تصریح کرد: آمریکایی‌ها تنها راه مقابله با نظام را پروژه نفوذ در میان نخبگان و ایجاد شبهه در بین مردم از طریق جنگ رسانه‌ای می‌دانند.
وی ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب فرمودند ما درگیر جنگ اقتصادی، روانی و امنیتی با دشمن هستیم. خروجی جنگ رسانه‌ای تبدیل به جنگ عملی می‌شود. جانشین سازمان اطلاعات سپاه خاطرنشان کرد: خط دشمن خبرسازی است؛ آن‌ها به دنبال دور کردن مسئولان از مردم هستند و می‌خواهند به قول خودشان آینده کشور یعنی جوانان را از نظام دور کنند و دشمن امروز به دنبال دامن زدن به اعتراض‌های مردمی است. تمرکز دشمن و هجمه دشمن در موضوع عملیات روانی است.