printlogo


نگاهی به فعالیت‌های خیرخواهانه آیت‌الله ناصری
از تأسیس مراکز درمانی تا خدمت به بیماران دیالیزی
آیت‌الله ناصری علاوه بر تلاش‌های علمی و دینی و هدایت و راهنمایی مردم، طلاب و اهل علم، در کارهای خیر نیز مشارکت جدی داشت؛ از جمله این اقدامات می‌توان به تلاش‌های ایشان برای ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی اشاره کرد.


به گزارش مهر، مرکز درمانی حضرت ولی‌عصر(عج) و بخش دیالیز ۲۰تختخوابی آن با اهدای ۶هزار متر زمین و 2هزار متر ساختمان در سال ۸۷ توسط آیت‌الله ناصری آغاز و در سال ۹۱ با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد. این مرکز دارای بخش زایمان، دیالیز، آزمایشگاه، رادیولوژی، دندانپزشکی، پزشکی عمومی و تخصصی است که به ارائه خدمت می‌پردازد و بخش دیالیز آن مجهزترین بخش دیالیز استان است که با صرف ۲ میلیارد تومان تجهیز شده است.
همچنین بیمارستان گلدیس شاهین شهر که سال‌هاست به مردم خدمات درمانی ارائه می‌دهد از دیگر خدمات آیت‌الله ناصری است که بخش دیالیز آن با ۱۴تخت در سال۸۴ توسط ایشان کلنگ‌زنی و با کمک خیران احداث و تجهیز شد. بخش دیالیز بیمارستان محمد رسول الله (ص) میمه نیز با کمک خیران ساخته شد و در سال ۹۰ به بهره‌برداری رسید. با توجه به بعد مسافت بخش میمه با مرکز اصفهان و شهرستان و تعداد زیاد بیماران، این کار خیر موجب راحتی بیماران شده است.
 همچنین اورژانس شبانه‌روزی دولت‌آباد که تهیه زمین و احداث آن زیر نظر ایشان صورت گرفت و در سال ۸۵ به بهره‌برداری رسید و هم اکنون به مردم این شهرستان ارائه خدمت می‌کند.