printlogo


پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در پی رحلت آیت‌الله ناصری


​​​​​​​تولیت آستان قدس رضوی در پیامی درگذشت عالم جلیل‌القدر آیت‌الله ناصری را تسلیت گفت. متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی به شرح زیر است:
ارتحال غمبار و حزن‌انگیز فقیه عالی‌مقام، عارف واصل حضرت آیت‌الله ناصری دولت‌آبادی را به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی، حوزه علمیه قویم و کهن اصفهان و ریاست معزز آن حضرت آیت‌الله مظاهری، علمای اعلام، شاگردان و ارادتمندان، مردم بافضیلت اصفهان، بیت مکرم و آقازاده‌های فاضل و خدوم خصوصاً صدیق ارجمندم جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ جعفر ناصری  تسلیت عرض می‌کنم. 
درجوار مضجع شریف و نورانی حضرت ثامن‌الحجج علیه آلاف التحیه والثناء از درگاه ایزد منان اعتلای مقام و رضوان الهی برای آن عالم زاهد و انقلابی و شکیبایی و پاداش الهی برای بازماندگان محترم مسئلت می‌نمایم.
احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی
شایان ذکر است، جمعی از مقامات لشکری و کشوری با صدور پیام‌های جداگانه، درگذشت عالم ربانی آیت‌الله ناصری دولت‌آبادی را تسلیت گفتند. رئیس‌جمهور نیز در پیامی با تسلیت درگذشت عالم وارسته آیت‌الله محمدعلی ناصری تصریح کرد: نقش ایشان در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و رهبری معظم انقلاب(مدظله العالی) در تمام مقاطع حساس کشور نیز تحسین‌برانگیز است و نقطه امید دلدادگان به نظام و انقلاب در گروه‌های مختلف مردم به‌ویژه در استان انقلابی و شهیدپرور اصفهان به حساب می‌آمد.