printlogo


هیجان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال
رحمتی و پرسپولیس دوباره به هم رسیدند
هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز و فردا برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی‌های این هفته استقلال میزبان مس است، پرسپولیس به میهمانی اراکی‎ها رفته است و گل‌گهر و سپاهان بدون شک مهم‎ترین بازی هفته را برگزار خواهند کرد.


عصر امروز و از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی آبی‌پوشان پایتخت با حمایت هوادارانشان میزبان مس کرمان تیم تازه وارد لیگ بیست‌ودوم هستند. استقلال پس از شکست مقابل سپاهان در هفته اول، هفته گذشته توانست با هنرنمایی مهدی قایدی ملوان را در انزلی زمینگیر کند و حالا دست پر مقابل چشم طرفدارانش به مصاف مس برود؛ تیمی که اگر چه با لیگ برتر غریبه است، اما با پیروزی غیرمنتظره هفته گذشته‌اش مقابل پیکان به نوعی برای سایر تیم‌ها خط و نشان کشید و امشب هم بی‌گمان حریف و دست‌وپا بسته‌ای مقابل شاگردان ساپینتو نخواهند بود. دیدار‌های استقلال و مس خاطرات زیادی را در ذهن هواداران دو تیم نمایان می‌کند؛ از مشت‌های گره کرده امیر قلعه نویی سرمربی وقت مس پس از شکست استقلال گرفته تا خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال! حالا هم نخستین دیدار ساپینتو پرتغالی با هواداران استقلال در آزادی.استقلال اگر این بازی را ببرد و نفت مسجد سلیمان نیز مقابل پیکان متوقف شود، آن‌گاه ساپینتو و شاگردانش می‌توانند تا قبل بازی‌های فردا طعم صدرنشینی را بچشند.
در دیگر بازی حساس این هفته شاگردان یحیی گل محمدی به اراک سفر کرده‌اند تا فردا و از ساعت 19 مقابل آلومینیوم قرار گیرند. 
  از نکات جالب این بازی رونمایی از یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس است که به نوعی همه هواداران فوتبال منتظر دیدن بازی این بازیکن هستند. از سوی دیگر آلومینیوم هم در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد که سید مهدی رحمتی، سرمربی اراکی‌ها رقابت‌های خاطره‌انگیزی با سرخپوشان داشته و بردهای مهمی هم در جدال با این تیم بدست آورده و آخرینش حذف شاگردان یحیی از یک‌چهارم نهایی جام حذفی فصل گذشته است. 
حالا این بازی برای سرخپوشان می‌تواند جنبه انتقام داشته باشد و رحمتی نیز به دنبال تکرار موفقیت‎هایش مقابل پرسپولیس است.

برنامه بازی‌ها
پنجشنبه: نساجی – ملوان/ ذوب‌آهن - مس رفسنجان 
نفت مسجدسلیمان – پیکان / استقلال - مس کرمان
جمعه:  هوادار – صنعت‌نفت / آلومینیوم اراک - پرسپولیس 
فولاد - تراکتور /گل‌گهر– سپاهان

​​​​​​​خبرنگار: حمیدرضا خداشناس