printlogo


افتتاح 111طرح عمرانی در مشهد
فرماندار مشهد گفت: همزمان با هفته دولت ۱۱۱ طرح عمرانی و خدماتی با صرف 4هزار و ۶۵۴ میلیارد و ۵۳۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعتبار به وسیله دستگاه‌های اجرایی این شهرستان آماده افتتاح است.


محسن داوری افزود: همچنین عملیات آغاز ۳۰ طرح با برآورد اعتبار ۳۴هزار و ۱۸۶ میلیارد و ۲۱۱میلیون تومان در هفته دولت در این شهرستان آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: از مجموع ۱۴۱ طرح قابل افتتاح و کلنگ‌زنی، ۲۰ طرح مربوط به بخش مرکزی،  ۹طرح مربوط به بخش رضویه، ۱۱ طرح مربوط به بخش احمد‌آباد و ۱۰۱ طرح نیز مربوط به شهر مشهد است که در سه سطح مسئولان ملی، استانی و شهرستانی افتتاح یا آغاز می‌شود.
فرماندار مشهد به اجرا و مشارکت ۱۷ دستگاه اجرایی و دهیاری‌های شهرستان درخصوص ۱۴۱ طرح یاد شده اشاره کرد و گفت: 4هزار و ۳۲۱میلیارد تومان از اعتبار مورد نیاز این طرح‌ها از اعتبارات آورده متقاضیان اجرای طرح‌ها، ۱۵۴میلیارد تومان از بخش اعتبارات استانی، ۴۷ میلیارد تومان از اعتبارات ملی-استانی و ۴۸۵میلیارد تومان از منابع داخلی دستگاه‌ها تأمین شده است.
وی به حضور میدانی مسئولان در میان مردم در هفته دولت اشاره کرد و گفت: مقرر شده است مدیران شهرستان مشهد در قالب هفت گروه، هفت شب در هفت مسجد مشهد میان مردم حضور پیدا کنند تا ضمن ملاقات چهره به چهره، مسائل و درخواست‌های مردمی را بررسی کنند.
داوری افزود: رویکرد ما در شهرستان مشهد همگامی با سیاست‌های دولت و خدمت‌رسانی و نوکری مردم است تا بتوانیم برای خدمت صادقانه گام‌های مؤثری برداریم.