printlogo


آیت‌الله علم‌الهدی خطاب به مسئولان استان:
حداکثر فعالیت خود را در کمال اقتدار و با امید به خدا به کار بگیرید
نماینده ولی فقیه در خراسان‌رضوی گفت: عزیزانی که یک مدیر خدمتگزار را با هر عنوان، لقب، اسم و آرمی مورد تهاجم قرار می‌دهند، بدانند که در جمعیت و صف براندازان قرار گرفته‌اند؛ چون در همان مسیر و به نفع آنان قدم برمی‌دارند.


​​​​​​​آیت‌الله سیداحمد علم الهدی دردیدار استاندار و دیگر مسئولان استانی با وی که به مناسبت آغاز هفته دولت صورت گرفت، افزود: آن‌ها که مدیریت اجرایی نظام اسلامی را دانسته و یا ندانسته تضعیف کنند، فقط آب به آسیاب دشمن و آمریکا می‌ریزند و در حال تقویت رژیم صهیونیستی هستند.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر کسی از روی دلسوزی حرفی دارد، باید برود به مدیر ارشد استان حرفش را بزند و به قول خودشان، او را هدایت کند نه اینکه با بوق و کرنا و سر چهارراه فضای مجازی، به اسم نقد به نماینده عالی دولت در استان توهین کرده و مدیر نظام را تضعیف نماید.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش گفت: الان بعضی افراد در لباس دوستی برخی حرف‌ها را می‌زنند. افرادی که قبلاً یک وابستگی به انقلاب داشته‌اند و حالا آن طرف میز ایستاده‌اند و با همه مسائل انقلاب و دستگاه اجرایی معارضه می‌کنند، بدانند این معارضه در عمل به مثابه خدمت کردن و سرویس دادن به دشمنی است که به دنبال براندازی انقلاب و نظام است. وی افزود: به بنده می‌گویند چرا در دوران دولت تدبیر انتقاد می‌کردید؛ اما در این دولت نقدی ندارید؟ رئیس‌جمهور قبلی را نقد می‌کردید؛ اما از رئیس جمهور فعلی به خاطر رابطه خویشاوندی انتقاد نمی‌کنید. به استناد خطبه‌های موجود نماز جمعه پاسخ دادم که از رئیس جمهور قبلی چه انتقادی کردم.
امام جمعه مشهد ادامه داد: من جایی انتقاد می‌کردم که رئیس جمهور با رهبر معظم انقلاب زاویه پیدا می‌کرد. رهبری صحبتی می‌کردند و آقای رئیس جمهور سابق، برنامه‌ای می‌داد که در زاویه با رهبری بود و من می‌ایستادم و مقابله می‌کردم.
وی گفت: رئیس جمهور فعلی نیز بیش از یک‌سال است که در این کشور مدیریت می‌کند. یک‌مورد خاص و جزیی نشان دهید که صحبت رئیس‌جمهور متفاوت با رهبری باشد. البته در این دوران نیز در مسائل اقتصادی، نظر و دغدغه خود را درخصوص معیشت و اقتصاد مردم ابراز داشته‌ام.
وی خطاب به مسئولان خراسان رضوی گفت: از شما در این موقعیت بحرانی می‌خواهم سعی کنید حداکثر فعالیت خود را در کمال اقتدار و با امید به ذات پروردگار به کار بگیرید و برای غیر خدا نیز کاری نکنید که فاقد ارزش است.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: صریح عرض می‌کنم اینکه در بیرون گفته می‌شود آقای نظری گزینش بنده بوده است، دروغ محض است و من هیچ دخالتی در این ماجرا نداشته‌ام. 
اصولاً نه در این مورد که در هیچ عزل و نصبی در‌استان و کشور دخالتی نداشته‌ام.
آیت‌الله علم‌الهدی افزود: تنها هماهنگی بنده این بود که آقای وزیر کشور تماس تلفنی گرفت و گفت که آقای نظری را به واسطه خواسته بعضی نمایندگان مشهد انتخاب کرده‌ایم و نظر شما چیست؟ من نیز عدم مخالفت خود را بیان داشته و آقای نظری را فردی مؤمن و متدین معرفی نمودم.
امام جمعه مشهد تصریح کرد: این مسئله درخصوص همه مدیران استان صدق می‌کند؛ اما ممکن است جایی ما فردی را معرفی کرده باشیم و آن هم با تأیید خودشان بوده و ما دخالتی نداشته‌ایم. این نظر و امر رهبر معظم انقلاب است که ما دخالتی در عزل و نصب‌ها نداشته باشیم  و ما نیز مطیع فرمان رهبری هستیم.
وی گفت: این دولت دشمنان سرسخت خارجی و داخلی دارد. اگر این دولت موفق شود، نفوذ‌استکبار در کشور به کلی از بین خواهد رفت و عدم‌موفقیت دولت موجب پیشروی استکبار خواهد شد؛ لذا در همه عرصه‌های اجرایی و تبلیغی و با استفاده از عوامل نفوذی علیه دولت به میدان آمده‌اند تا این دولت ولایی موفق نشود.