printlogo


وحید امیری:
در تیم ملی دودستگی نداریم


​​​​​​​وحید امیری بازیکن ثابت تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی که مصدومیتش در بازی با ذوب‌آهن او را از شرایط مسابقه دور کرده است، این روزها ضمن پشت‌سر گذاشتن روزهای اولیه نقاهت پس از عمل جراحی، در حال انجام تمرینات آماده‌سازی شخصی زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی است.وی در مورد دو دستگی درتیم ملی گفت: به نظر من کوچک‌ترین دو دستگی بین بازیکنان وجود ندارد و ملاک قرار دادن این شرایط برای ضربه به تیم ملی به دور از عدالت است؛ چون این بازیکنان هرموقع کنار هم بودند تمام تلاششان را برای اعتلای پرچم ایران انجام دادند. البته اتفاقاتی ناخوشایند افتاد که برای کسانی که اطلاعی از فوتبال نداشتند هم روی خوبی نداشت. 
شما شک نکنید که بازیکنان ما از نظر معرفت، اخلاق و شخصیت سرآمد هستند. اتفاقات گذشته، قابل برگشت نیست. خواهش می‌کنم همه دست به دست هم دهیم. بازیکنان خوبی هم داریم.
امیری در مورد جلسه‌اش با اسکوچیچ گفت:در خصوص وضعیت خودم با ایشان حرف زدم، اما در خصوص مسائل دیگر صحبتی نداشتیم؛ چرا که خودم را در حدی نمی‌بینم که در مورد تیم ملی اظهار نظر کنم. چون بازیکنی هستم که تا جایی که توان دارم و لباس تیم ملی را بپوشم، تمام توانم را می‌گذارم. در مورد سایر مسائل سعی می‌کنم دخالت نکنم چون حرفی که بزنیم صحبت‌های دیگری را به دنبال دارد که فکر می‌کنم‌ درست نیست. به نظر من ما نتوانستیم احترامی که باید را برای سرمربی تیم ملی قائل شویم. 
ناگفته هم نماند که ما در کل در این زمینه خوب عمل نکردیم. خواهش می‌کنم، هرکسی در هر جایگاهی که هست (مسئولان ورزشی شامل مدیریت، معاونت، سرمربی و بازیکنان)  سعی کنند کارشان را به نحو احسن انجام بدهند.