printlogo


فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی انتقاد کرد
فراموشی محرومیت‌زدایی در برخی دستگاه‌ها

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: عمل نکردن برخی از دستگاه‌ها به تعهدات خود در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی موجب شد با هزینه سپاه طرح‌ها انجام شود.
سردار اسماعیل فرجی در ششمین جشنواره مالک اشتر اظهار کرد: سپاه خراسان شمالی در جشنواره مالک اشتر حائز رتبه برتر کشوری شد که نتیجه مجاهدت یک ساله بسیجیان استان است.
وی گفت: امروز سپاه علاوه بر رسالت پاسداری از نظام، مأموریت‌هایی که رهبر معظم انقلاب ارائه دادند را متناسب با نیازهای مردم و جامعه در راستای رفع مشکلات مردم و رفع محرومیت‌زدایی بر عهده دارد.
فرجی بیان کرد: در همین راستا با همت سپاه و بسیج سازندگی آبرسانی به روستاهای ذیل قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در دستور کار قرار گرفت که طرح آبرسانی به ۱۶۴ روستا از اواخر سال ۱۴۰۰ با همکاری آبفا آغاز شده است.
وی ادامه داد: همچنین در حوزه ساخت مسکن محرومان، در سال گذشته با همکاری کمیته امداد و بهزیستی منازلی ساخته و تحویل داده شده در حالی که برخی دستگاه‌ها به تعهدات عمل نکردند و از اعتبارات سپاه هزینه شد. همچنین در حوزه کرونا و معیشت، بسیج‌ همیشه حضور داشته و همراه مردم بوده است، بنابراین بسیجیان در اجرای مأموریت خدمت‌رسانی به مردم خوش درخشیدند. در تابستان سال جاری ۱۴ هزار بسیجی به اردوی جهادی در مناطق محروم اعزام شدند.
وی اضافه کرد: امروزه در قالب بیانیه گام دوم انقلاب سندی به نام اعتلای ۱۰ساله بسیج‌ تدوین شده و به تأیید و فرمان رهبری رسیده و برای ۱۰ سال محورها مشخص شده است.