printlogo


شهرک سلامت برای سالمندان البرز راه‌اندازی شود
استاندار البرز از دستگاه‌های اجرایی خواست دهکده‌های سلامت و مراکز تخصصی نگهداری از سالمندان را با استفاده از فرصت سرمایه‌گذاران راه‌اندازی کنند.


مجتبی عبداللهی افزود: افراد متخصص باید در جای جای استان حضور یابند و نیازهای شهر برای تردد افراد توان‌خواه را احصا و اعلام کنند.
استاندار البرز بیان کرد: بهزیستی بار سنگینی از مأموریت‌های خطیر اجتماعی را بر عهده دارد و قطعاً به لحاظ اعتباری با مضیقه‌های فراوانی مواجه است.
وی ادامه داد: کارکنان بهزیستی رابطه تنگاتنگی با مردم به ویژه اقشار آسیب دیده و آسیب‌پذیر جامعه دارند. از این رو برخلاف حقوق و دستمزد کمی که دارند، همچنان دلسوزانه و صبورانه، ایثار می‌کنند.
عبداللهی گفت: با توجه به اینکه استان البرز ۶۶محله محروم دارد و بخش قابل توجهی از مردم استان را تشکیل می‌دهد، قرارگاه اجتماعی راه‌اندازی شد تا در محرومیت‌زدایی و رسیدگی به جامعه هدف، برنامه محور و منسجم وارد عمل شود.
وی افزود: در این راستا بهزیستی از مجموعه‌هایی است که مسئولیت‌های مهمی دارد و باید سایر دستگاه‌ها نسبت به همراهی با این اداره اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
استاندار البرز اظهار کرد: اکنون شرایط اقتصادی و بودجه‌ای کشور به گونه‌ای است که برای امور مختلف و پیشبرد اهداف و پروژه‌ها نیاز به خلاقیت و بهره‌برداری از ظرفیت‌های دیگری همچون خیران داریم.
وی افزود: ضرورت دارد مجمع خیرین بهزیستی استان راه‌اندازی و پویا باشد و از سوی دیگر بتوانیم ظرفیت مجمع‌های خیرین را در راستای رسیدگی به افراد نیازمند ساماندهی و هدایت کنیم.
عبداللهی گفت: معتقدم که اگر بر اساس برنامه و با اتحاد و انسجام به موضوعات رسیدگی کنیم، دستاوردهای بهتری خواهیم داشت.