printlogo


همه چیز در مورد «باشگاه همسران» مشهد

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: آموزش‌های زوجین اگر در زمان مناسب ارائه شود، می‌تواند بسیار مؤثر باشد؛ در این راستا تمام توان خود را در معاونت فرهنگی خواهیم کرد تا با بسترسازی ویژه در خدمت زوجین مشهدی باشیم.
حسین باغگلی در افتتاحیه رویداد باشگاه همسران مشهد با عنوان «با هم» بیان کرد: در گذشته تمام برنامه‌هایی که در حوزه ازدواج برگزار می‌شد، سخنرانی‌محور بود که معمولاً این برنامه‌ها کمتر مورد استقبال قرار می‌گرفت. در نهایت نتیجه این شد باشگاهی تأسیس شود که در سال‌های اول زندگی زوجی برنامه‌ای برای با هم بودن بیشتر داشته باشیم.
باغگلی درخصوص میزان موفقیت این طرح تصریح کرد: پس از برگزاری موفقیت‌آمیز این برنامه، این طرح با دو ملاک مورد تأیید قرار گرفت که یکی از آن‌‌ها حضور ۳هزار زوج جوان در سال اول و ۶هزار زوج در سال دوم این برنامه بود. معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با بیان اینکه تغییراتی در «با هم» اتفاق افتاده که به مرور به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید، گفت: قرار است باشگاه‌هایی مانند باشگاه ویژه زوجینی که سال اول زندگی آنان است، باشگاهی با موضوع زوجینی که در دوره سال اول جنین خود قرار دارند، باشگاهی ویژه زوجینی که دو تا ۶ سال زندگی مشترک دارند، باشگاهی ویژه کسانی که فرزند ۹ تا ۱۲سال دارند، باشگاه اختصاصی برای ۱۸ تا ۲۵ ساله‌های مجرد شهر و باشگاه ویژه سالمندان را برگزار کنیم.