printlogo


کشف بیش از 5 تن آرد احتکار شده در مشهد

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: 2/5 تن آرد احتکارشده در قالب ۱۳۱ کیسه آرد در یک واحد نانوایی در مشهد کشف و توقیف شد.
علی نصری در تشریح ماجرا بیان کرد: این میزان آرد یارانه‌ای نوع ۲ در پایش بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان مشهد در یک واحد نانوایی که در حوزه تولید نان ساندویچی باگت و نان بخارپز دارای مجوز فعالیت بود، کشف شد.
او گفت: این واحد متخلف پس از تولید نان ساندویچی برای خشک کردن و فروش غیرقانونی نان‌های تولیدی به دامداری‌ها و استفاده غیرمجاز آن‌ها برای خوراک دام اقدام می‌کرده است.
رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد بیان کرد: محموله آرد کشف شده در ادامه توقیف و به مالک اخطار داده و از وی تعهد گرفته شد که حق هیچ‌گونه پخت و پز و انتقال محموله را ندارد.
نصری گفت: قرار شد کیسه‌های آرد در محل به صورت امانت باقی بماند تا از دادستانی و معاون اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی دستور لازم برای تعیین‌تکلیف محموله اخذ شود.
به گفته وی، شهروندان می‌توانند با مشاهده موارد مشکوک در زمینه احتکار، تقلب، گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه با شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ و یا شماره تماس ۱۲۴موضوع را در میان بگذارند.