ساختمانهای مرتفع باید «خود ایمن» باشند
مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و امور فنی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور گفت: ساختمانهای مرتفع باید «خود ایمن» باشند، چراکه در ساختمانهای بالای ۲۳ متر ارتفاع، نیروی آتشنشان نمیتواند خدمات ایمنی ارائه دهد.
محمدمهدی احمدی در مراسم افتتاحیه ایستگاه ۵۵ آتشنشانی واقع در بولوار «وکیل آباد» مشهد اظهار کرد: موضوع نظارت سازمان آتشنشانی در صدور پایانکار از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی در ادامه بیان کرد: پیگیر تبدیل وضعیت آتشنشانان هستیم و آزمون استخدامی آتشنشانان به زودی برگزار خواهد شد.
به گفته احمدی لایحه یکپارچهسازی مدیریت آتشنشانی و خدمات ایمنی نیز در مرحله تصویب قرار دارد.
وی اضافه کرد: در کشور هزار و ۴۷۰ شهرداری و
۶۴ هزار روستا وجود دارد و اکنون ٢٠ هزار آتشنشان در هزار و ۷۵۰ ایستگاه خدمترسانی میکنند.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد نیز در این مراسم اظهار کرد: هیچکدام از ایستگاههای بولوار وکیلآباد، توقفگاه برای نگهداری خودروهای مهم آتشنشانی همانند خودرو نردبان ۷۲ متری نداشتند.
مهدی یعقوبی افزود: سانحه رانندگی در بولوار وکیلآباد زیاد است، ازاینرو استقرار تیمهای نجات در این ایستگاه پیشبینی شده است.
برچسب ها :
ارسال دیدگاه
تیتر خبرها
-
تولید و توزیع لاستیک خودرو کاهش ۱۴ درصدی دارد
-
حمایت همهجانبه استانداری خراسان رضوی از ورزشکاران اعزامی به هانگژو
-
امروز آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
-
2
-
برنامهریزی برای خودکفایی حدود 8 هزار خانواده زیر پوشش
-
تخریب دین؛ آخرین امید دشمن علیه ما
-
«وارستگان خراسانی» نخستین مبلغان معارف اهل بیت(ع) در ترکیه
-
آتشسوزی، نیسان آبی و فداکاریهایی که هنوز جریان دارد
-
ساختمانهای مرتفع باید «خود ایمن» باشند




