دوئل آزمون-جهانبخش در نیمه‌نهایی

همه در انتظار دیدن منچستر - یوونتوس

دوئل آزمون-جهانبخش در نیمه‌نهایی


​​​​​​​دروازه‌بانان شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران رقابت جذابی را برای رسیدن به عنوان برترین دروازه‌بان فصل دارند و فراز و فرودهای سریالی چهره‌های نام‌آشنایی مثل علیرضا بیرانوند، حسین حسینی و پیام نیازمند به عنوان سه دروازه‌بان ملی‌پوش سبب شده تنور رقابت گرم‌تر شود و از سوی دیگر، ستارگانی مثل حسین پورحمیدی و حبیب فرعباسی برای رسیدن به عنوان برترین دروازه‌بان فصل قد علم کرده‌اند و بازیکنی مثل حامد لک هم در مس رفسنجان دوباره احیا شده و به دنبال دستکش طلایی لیگ برتر است!
حامد لک فصل کابوس‌واری را در پرسپولیس گذراند؛ به‌طوری که پس از ناکامی سرخ‌ها در کسب قهرمانی لیگ برتر، همه حامد لک را به عنوان متهم ردیف اول معرفی کردند و هواداران سرخپوش معتقد بودند عملکرد ضعیف لک سبب شده پرسپولیس نتواند همپای حریف سنتی‌اش در کورس رقابت قهرمانی پیش برود. لک تصمیم داشت باتوجه به قرارداد بلندمدت خود در پرسپولیس بماند، اما جذب علیرضا بیرانوند سبب شد دروازه‌بان باتجربه پرسپولیس تصمیم به جدایی بگیرد.
دروازه‌بان 32 ساله پس از جدایی از پرسپولیس به مس رفسنجان پیوست و کسی تصور نمی‌کرد بعد از گذراندن یک دوره ناموفق در جمع سرخپوشان پایتخت، حامد لک بتواند در نقش ستاره در ترکیب نارنجی‌پوشان بدرخشد، اما حالا او به یکی از ارکان موفقیت مس تبدیل شده است. در پنج هفته اخیر لیگ برتر، لک در چهار بازی برای مس رفسنجان به میدان رفته و توانسته سه کلین‌شیت را به‌ثبت برساند تا با کارنامه‌ای درخشان به استقبال تعطیلات فیفادی برود. لک با کلین‌شیت‌های سریالی‌اش موفق شد، خود را در کورس رقابت برترین دروازه‌بانان فصل قرار بدهد و حالا با 10 کلین‌شیت، در تعقیب حسین پورحمیدیِ صدرنشین با 13 کلین‌شیت است و توانسته آمار قابل‌قبولی را از خود به جای بگذارد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه