حمل ‌و نقل کرامت‌محور از اولویت‌های سازمان تاکسیرانی مشهد

حمل ‌و نقل کرامت‌محور از اولویت‌های سازمان تاکسیرانی مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: خدمت‌رسانی مستمر و حمل ‌و نقل کرامت‌محور، ارائه خدمات سفر با نرخ مصوب و فاکتور سفر چند مورد از مهم‌ترین اولویت‌های برنامه‌های سازمان برای استقبال از بهار ۱۴۰۲ است.


احمد محبی در این خصوص اظهار کرد: در راستای بهبود عملکرد تمامی نیروهای اداری، اجرایی و معاونت بازرسی و نظارت این سازمان و خدمت‌رسانی گسترده و هر چه شایسته‌تر به زائران، مجاوران و خادمان بارگاه منور رضوی، نخستین دوره فرهنگ میزبانی و ادب حضور با همکاری دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)، سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی در محل فرهنگسرای ترافیک برگزار شد.
محبی ضمن تأکید بر استمرار دوره‌های آموزشی فرهنگ میزبانی از زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی افزود: جهانشهر برکت و کرامت سالانه شاهد خیل حضور دوستداران اهل‌بیت(ع) است و هدف ما در این سازمان گسترش و بهبود هر چه بیشتر خدمت‌رسانی ناوگان تاکسیرانی به این عزیزان است. از همین رو خدمت‌رسانی مستمر و حمل ‌و نقل کرامت‌محور، ارائه خدمات سفر با نرخ مصوب و فاکتور سفر، استفاده از فناوری‌های نوین و هوشمندسازی فرایندها با هدف گسترش حوزه‌های نظارتی و بررسی راهکارهای بهبود بهره‌وری از مهم‌ترین اولویت‌های برنامه‌های سازمان برای استقبال از بهار ۱۴۰۲ است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه