اثری برای تشنگان زلال مهدویت

کتاب «ولادت امام مهدی(عج) پاسخ به پرسش‌ها» در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی رونمایی شد

اثری برای تشنگان زلال مهدویت

به همت بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی آیین رونمایی از کتاب «ولادت امام مهدی(عج) پاسخ به پرسش‌ها» برگزار شد.


به گزارش آستان‌نیوز، این مراسم با حضور استادان برجسته حوزه علمیه، استادان دانشگاه، مدیران استانی و كشوری و مقامات آستان قدس رضوی و میهمانانی از کشور عراق در محل تالار شیخ طبرسی، بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد.
كتاب «ولادت امام مهدی(عج)؛ پاسخ به پرسش‌ها» به قلم مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله شیخ بشیر حسین نجفی و به همت بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در قطع رقعی و شمارگان هزار نسخه منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی قرار گرفته است.
ارتباط نزدیک، اثرگذار و سازنده مؤلف با توده تشنگان زلال مهدویت ویژگی‌مهم این کتاب است. آیت‌الله بشیر حسین نجفی، نویسنده این اثر در سال 1965میلادی به نجف اشرف هجرت کرد تا از سرچشمه دانش‌های الهی بهره‌مند شود. وی پس از تکمیل تحصیل تمام مقدمات و بخش بزرگی از سطوح به شاگردی در محضر استادان نامدار آن روزگار شتافت که از استادان ایشان می‌توان به شیخ محمدکاظم تبریزیان و حضرت آیت‌الله سیدابوالقاسم موسوی خویی اشاره کرد. حضرت آیت‌الله بشیر حسین نجفی تاکنون 58 اثر علمی پژوهشی در حوزه فرهنگ و معارف اسلامی به علاقه‌مندان تقدیم کرده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه