۲۵ هزار نفر از خراسان رضوی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

۲۵ هزار نفر از خراسان رضوی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: امسال با وجود همه مشکلات اقتصادی ۲۵ هزار نفر از اقشار مختلف شامل جوانان، نوجوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان استان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند و استقبال از این اردوها بیش از حد انتظار است.


به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی‌اکبر افراسیابی تصریح کرد: برابر تدابیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه مسئولان فرهنگی نظام، باید نسل پس از انقلاب و پس از دفاع مقدس را با فرهنگ ایثارگری، رشادت، از خودگذشتگی، مردانگی، ایستادگی و مقاومت آشنا کنیم و همگان به آشنایی و معرفت نسبت به شهدا نیاز داریم.
وی با بیان اینکه در دوره کرونا اعزام کاروان‌های راهیان نور متوقف شده بود، افزود: پس از اینکه وضعیت به حالت عادی برگشت طی امسال و سال گذشته دو مرتبه اعزام کاروان‌های راهیان نور با پذیرش معدود آغاز شد.
جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: یکی از مشکلات اساسی این برنامه زیارتی، فرهنگی و معنوی کمبود اعتبارات است که باید در این خصوص هم کمک کرد تا به انسجام فرهنگی برسیم.

افراسیابی افزود: بسیاری از مشکلات جامعه با بهره‌گیری از فرهنگ دفاع مقدس حل می‌شود و مردم و مسئولان خواهند توانست با به‌کارگیری فرهنگ دفاع مقدس خیلی از مشکلات در حوزه فرهنگی و اجتماعی و حتی اقتصادی را حل کنند.
وی اضافه کرد: هر چه برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس هزینه کنیم، ماندگار و سبب مصون ماندن و بیمه شدن جوانان و نوجوانان در جنگ نرم و ترکیبی با دشمن می‌شود.
جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: اگر می‌خواهیم جوانان به دام دشمن نیفتند، تنها حضور در راهیان نور و انس و الفت با مشی و سیره شهداست که آنان را بیمه می‌کند. بنابراین جوانان و نوجوانان باید با حضور در راهیان نور خود را در برابر هجمه‌های دشمنان مصون کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه