عرضه ٢٣ قلم گروه کالایی در ١۵٠غرفه

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد خبر داد

عرضه ٢٣ قلم گروه کالایی در ١۵٠غرفه

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: با توجه به نیاز شهروندان برای تهیه اقلام پایانی سال با هماهنگی فرمانداری مشهد، هفت جایگاه با ١۵٠غرفه عرضه مستقیم کالا برای ٢٣ گروه کالایی با قیمت مصوب در شهر مشهد ایجاد شده است.


محمدجواد مشیری در گفت‌وگو با قدس خراسان اظهار کرد: برای ایام پایانی سال، این سازمان در سه محور طرح استقبال از بهار شهرداری در قالب جشنواره و آذین‌بندی، ستاد تنظیم بازار در قالب جایگاه‌های عرضه کالا با ١۵٠غرفه برای ٢٣ قلم گروه کالایی و قرارگاه خدمات سفر فرمانداری مشهد با ١٠جایگاه و سه فروشگاه در اطراف حرم مطهر رضوی و چهار جایگاه در مبادی ورودی شهر به زائران و مجاوران خدمت‌رسانی می‌کند.
وی با بیان جزئیات بیشتر تصریح کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد برای تأمین کالاهای اساسی پایان سال، اقدام به ارائه این کالاها در ١٢جایگاه ایست‌کار، ١٠ جایگاه اطراف حرم و هفت جایگاه عرضه مستقیم کالا کرده است.
مشیری ادامه داد: با توجه به تجربیات سال‌های گذشته در ایجاد جایگاه‌های عرضه مستقیم کالا به دلیل آسیب به مواد غذایی، تصمیم گرفته شد عرضه مستقیم کالا در ۶ فروشگاه شهر ما و یک جایگاه ایست‌کار انجام شود تا مشکلات سال‌های گذشته پیش نیاید.

ایجاد نانوایی و بازار ارزاق در ورودی‌های مشهد
مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: با توجه به پیش‌بینی حضور 10 میلیونی زائران و بحث ضرورت تأمین نان در اطراف حرم، پنج نانوایی سیار در اطراف حرم در نظر گرفته شده است. 
وی در پایان تصریح کرد: برای رفاه حال زائران در ورودی‌های شهر مشهد از جمله بوستان زائرپذیر غدیر، نانوایی و بازار ارزاق ایجاد شده است تا زائران کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت مصوب از این بازارها تهیه کنند.

​​​​​​​خبرنگار: طاهره فجر داودلی 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه