سپاهان یک قدم به جام نزدیک‌تر شد

فرصت طلایی استقلال برای عبور از پرسپولیس

سپاهان یک قدم به جام نزدیک‌تر شد

رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر عصر دیروز با انجام دو بازی در تهران و تبریز آغاز شد که در حساس‌ترین بازی دیروز تیم فوتبال سپاهان با یک گل موفق شد دیدار 6 امتیازی برابر پرسپولیس را با پیروزی پشت سر بگذارد و تراکتور با یک گل در خانه مقابل مس رفسنجان تن به شکست داد.


سپاهانی‌ها در این دیدار با برتری محسوس از دقایق ابتدایی نیمه نخست پرسپولیس را تحت فشار قرار دادند تا بتوانند انتقام شکست سنگین در رقابت‌های حذفی را از سرخپوشان بگیرند، اما خوش اقبالی پرسپولیس و اشتباه فاحش کمک داور این بازی سبب شد برتری سپاهانی‌ها در دقایق نخست بازی به سرانجام نرسد و باوجود گلزنی سپاهان کمک‌داور بازی در دقیقه 21 اعلام آفساید کند تا طلایی‌پوشان اصفهانی در اقدامی نادر در پایان نیمه نخست علیه تیم داوری بیانیه صادر کنند.
با وجود این شاگردان مورایس دست از حمله برنداشتند اما دفاع پرلایه پرسپولیس مانع از گلزنی دوباره اصفهانی‌ها در نیمه نخست شد.  با این حال اخراج پریرا در دقایق پایانی نیمه نخست به دلیل دریافت کارت زرد دوم از بازی سبب شد پرسپولیسی‌ها 10 نفره به جدال با سپاهان ادامه دهند.
اما در نیمه مربیان شاگردان مورایس فشار خود را برای باز کردن دروازه بیرانوند ادامه دادند و پرسپولیسی‌ها با وجود یک بازیکن کمتر در برابر حملات پرشمار سپاهانی‌ها به خوبی ایستادگی کردند تا قفل دروازه بیرانوند بسته بماند، اما در دقایق تلف شده نیمه دوم تلاش اصفهانی‌ها به سرانجام رسید و روی یک رفت و برگشت تماشایی بازیکنان سپاهان توسط محمد کریمی توانستند دروازه بیرانوند را باز کنند تا اندک هواداران سپاهانی حاضر در ورزشگاه آزادی سرود پیروزی سر دهند و بازیکنان این تیم یک پیروزی ارزشمند را به نام خود به ثبت برسانند.
در دیگر دیدار دیروز هم تیم فوتبال مس رفسنجان با یک گل از سد تراکتورتبریز عبور کرد و توانست یک شکست جدید را در کارنامه خمس به ثبت برساند، پیروزی ارزشمند مس رفسنجان در این بازی سبب صعود چند پله‌ای آن‌ها در جدول رده بندی شد تا جای گل گهر سیرجان را موقتاً در جدول رده بندی بگیرند و امیدوار به بازی‌های باقیمانده از لیگ باشند.

منصوریان به استقلال رسید
در مهم‌ترین بازی امروز دو تیم استقلال و فولاد به مصاف هم می‌روند که این بازی همیشه جاذبه‌های خودش را فارغ از ترکیب جدول داشته است، به‌خصوص الان که نکونام رفته و منصوریان  به عنوان دیگر استقلالی قدیمی سکان فولاد را به دست گرفته است. منصوریان در دو بازی با فولاد یک برد و یک تساوی دارد. تفکرات او با نکونام متفاوت است و این مسئله، کار را برای آنالیزورهای استقلال مشکل می‌کند. استقلال محکوم به برد است. آن‌ها اگر می‌خواهند در پایان فصل به قهرمانی دست پیدا کنند، باید تمامی بازی‌های خود را با پیروزی به پایان برسانند. از سوی دیگر منصوریان برای بدست آوردن دل هواداران شاکی اهوازی نگاه ویژه ای به پیروزی در این بازی خانگی دارد.

برنامه سایر دیدارها
یکشنبه 21 اسفند
آلومینیوم اراک-پیکان14:00 
 هوادار-مس کرمان15:00
گل گهرسیرجان-نفت مسجدسلیمان17:00 
 فولاد-استقلال19:00

برچسب ها :
ارسال دیدگاه