صدور و تمدید ۱۱۳ کارت بازرگانی در خراسان‌جنوبی 

صدور و تمدید ۱۱۳ کارت بازرگانی در خراسان‌جنوبی 


سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۳ کارت بازرگانی برای افراد حقیقی و حقوقی در استان صادر و تمدید شده است. 
به گزارش خبرگزاری فارس، حامد حسن‌نژاد روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صدور کارت بازرگانی که توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می‌گیرد مجوزی برای بازرگانی به شکل قانونی است.
سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تاکنون در خراسان‌جنوبی ۸۱۶ کارت بازرگانی صادر شده است، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در استان ۱۱۳ کارت تمدید و صادر شده است.
وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری ۴۷ کارت بازرگانی در استان صادر شده که از این تعداد ۲۳ کارت برای متقاضیان حقیقی و ۲۴ کارت برای متقاضیان حقوقی بوده است.
حسن‌نژاد ادامه داد: همچنین از ۶۶ کارت بازرگانی تمدید شده در استان، ۳۴ کارت برای متقاضیان حقیقی و ۳۲ کارت برای متقاضیان حقوقی بوده است.
سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی از رشد ۶۴درصدی صدور و تمدید کارت‌های بازرگانی در این استان خبر داد و اضافه کرد:  سال گذشته ۶۹ کارت بازرگانی صادر و تمدید شده بود که از این تعداد ۴۸ کارت صادره و ۲۱ کارت تمدیدی بوده است.
وی با اشاره به روند صدور کارت‌های بازرگانی گفت: این روند در ۲۴ ساعت قابل انجام است که البته شرط آن برای 24 ساعت تأیید استعلامات است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه