جشن میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) در حرم رضوی 

جشن میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) در حرم رضوی 

ویژه‌برنامه شب میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) در حرم مطهر رضوی پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در رواق امام خمینی(ره) برگزار شد.


حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر حیدری کاشانی در این مراسم ضمن تبریک این میلاد خجسته و دیگر اعیاد شعبانیه گفت: شعبان ماه سرور ‌و شادی اهل بیت(ع) و عید اولیاءالله است.
وی افزود: در روز یازدهم ماه شعبان نور چشم اباعبدالله الحسین(ع) دیده به جهان گشود و شادی و جشن این ماه سراسر رحمت را مضاعف کرد. این کارشناس دینی با اشاره به فضیلت‌های ماه مبارک شعبان ابراز کرد: ماه شعبان فرصت بسیار مغتنم برای جلب رحمت الهی است. استغفار و صلوات فرستادن از جمله بافضیلت‌ترین اعمال این ماه است و بزرگان دینی بر کثرت استغفار و کثرت صلوات در این ماه پرفضیلت توصیه کرده‌اند. وی عنوان کرد: ذکر استغفار و صلوات دو بال پرواز انسان به سوی خداوند است و موجب تقرب انسان به درگاه باری تعالی می‌شود.
گفتنی است، قرائت زیارت امین‌الله و مدیحه‌سرایی مداح و ذاکر آل‌الله ابراهیم قانع، مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی سیدامیر احمدنیا و مرتضی اسلامی‌نژاد، اجرای گروه سرود ثارالله و شعرخوانی آیینی ابوالفضل عصمت‌پرست از دیگر برنامه‌های جشن میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) در حرم مطهر رضوی بود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه