دلالی دلار، نوکری آمریکا در جنگ اقتصادی امروز است

آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‌های نمازجمعه مشهد:

دلالی دلار، نوکری آمریکا در جنگ اقتصادی امروز است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: نظام اسلامی، دشمن‌تراش نیست بلکه در برابر دشمنی مقاومت می‌کند. «مرگ بر آمریکا» که مردم بر زبان می‌رانند، در استمرار دشمن‌تراشی نیست؛ زیرا جنگ را نظام سلطه آغاز کرده و فلسفه وجودی خود را در گرو آن می‌داند.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه نماز جمعه این هفته، استکبار جهانی را دشمن حقیقی ملت ایران خواند و اظهار کرد: آن زمان که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، آن‌ها متوجه شدند کشوری را در حوزه تسلط خود از دست دادند و تلاش کردند تا کشور را دوباره به دست بیاورند. به همین دلیل، عباس امیرانتظام و جاسوسان دیگری را در دولت موقت به کار گرفتند؛ اما با این حال، ملت ایران نشان داد که دلبسته و مدافع انقلاب است.
وی ادامه داد: سپس آمریکا تلاش داشت تا انقلاب به منطقه تسری پیدا نکند؛ اما هم‌اکنون انقلاب در حال تسری به سرتاسر منطقه است و منابع اصلی ثروت ایالات‌متحده که از غارت اموال ملت‌های این منطقه بدست می‌آید، در خطر قرار می‌گیرد.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه امروز در منطقه حرف اول را ایران می‌زند، گفت: در این شرایط، آن‌ها یک قدم دیگر هم عقب‌نشینی کرده و به این باور رسیده‌اند که رقیب جدیدی در نظم نوین جهانی برایشان ایجاد شده است.
امام جمعه مشهد در تشریح دو راهبرد دشمن برای براندازی نظام یادآور شد: جنگ ارزی و ترویج بدحجابی، دو راهبرد ویژه دشمن است. اخیراً «مارک دوبوویتز» که فارغ‌التحصیل «دانشگاه اورشلیم» و از فرماندهان جنگ اقتصادی با ایران است، در آخرین توییت خود به صراحت اعلام کرده دلار در ایران به 600 هزار ريال می‌رسد.
وی گفت: برادر من که سرمایه خود را در پناه دلار قرار دادی تا با معامله آن به سود برسی، بدان که بی‌اختیار تبدیل به سرباز و پیاده‌نظام آمریکا در این جنگ اقتصادی شده‌ای. تعجب من از برادری است که جنسی را تهیه می‌کند تا وقتی دلار گران‌تر شد، آن را به چند برابر قیمت بفروشد. برادر من! تو مسلمانی، این کار چه مبنایی دارد؟
آیت‌الله علم‌الهدی با تأکید بر اینکه فتنه دوم در حوزه حجاب است،خاطرنشان کرد: امروز جنگ ناجوانمردانه‌ای حتی سخت‌تر از جنگ نظامی در جریان است؛ اما باز هم اگر کمک مردم در کار باشد، دین خدا پیروز خواهد شد. در مسئله حجاب همه باید بایستید و با جریان کشف حجاب مقابله کنید. در عرصه جنگ ارزی هم فراتر از در نظر گرفتن سود شخصی، نباید به امید گران شدن، ارز ذخیره کرد و باد به آتش دشمن رساند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه